اولین یادواره شهدای سرباز نیروهای مسلح استان کردستان صبح امروز دوشنبه 18 دی ماه در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، سردار حسن خانی فرمانده انتظامی استان کردستان، صبح امروز در مراسم یادواره شهدای سرباز نیروهای مسلح استان، با اشاره به اینکه خانواده شهدا میراث گرانبهای انقلاب و ولی نعمتان ما هستند، اظهار داشت: ما امروز از کسانی تجلیل می کنیم که با نثار جان خود، امنیت و‌ آرامش را به نظام جمهوری اسلامی ایران هدیه کرده اند.
وی افزود: یادواره امروز در راستای گرامیداشت هزار و 146 خانواده سرباز نیروهای مسلح استان کردستان که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند، برگزار می شود.
فرمانده انتظامی استان کردستان، مهمترین هدف برگزاری این یادواره را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل چهارم انقلاب، تکریم مقام شامخ شهدا و خانواده های معظم آنها دانست.
وی بیان کرد: انجام فعالیت ها و اقداماتی که در این یادواره انجام شده است، با هم اندیشی، تعامل، همکاری و مساعدت کلیه ادارات، نهادها، سازمانها و مسئولان سیاسی و مذهبی انجام شده است.
سردار حسن خانی در پایان به پیروی از ولایت فقیه تاکید کرد و یادآور شد: ولایت مداری، بصیرت و پایداری به ارزش های انقلاب اسلامی مسئله ای است،که شهدا به آن توجه ویژه ای داشته اند و این همان ارزش هایی است که شهدا به آن دست یافتند./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.