فرماندار شهرستان بستان آباد گفت: با توسعه صنایع بسته بندی و فرآوری در سطح این شهرستان، مشکل تولیدکنندگان این محصول درکوتاه مدت برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، گل محمدزاده، با اشاره به مرغوبیت بالای محصول تولیدی این شهرستان و قابلیت عرضه آن در بازارهای منطقه ای و جهانی گفت: ايجاد صنايع تبديلي وهدايت سرمايه‌گذاران به اين سمت، مي‌تواند چهره كشاورزي این شهرستان راتغيير دهد و قیمت گذاری محصولات كشاورزی، باید بر اساس محاسبه هزینه های مختلف تولید و عرضه این محصولات در نظر گرفته شود تا بتواند هزینه های آن را پوشش داده و كشاورزان را دچار تضرر ننماید.

وی همچنین از تصویب 319 طرح کشاورزی در کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان خبر داده و گفت: تاکنون واگذاری 14 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان برای اجرای طرح های کشاورزی به تصویب رسیده و 239 طرح برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شده اند و در صورت تحقق اجرای این طرح ها، یک هزار و 485 نفر در زیر بخش های مختلف کشاورزی به اشتغال دایم دست خواهند یافت.

گل محمد زاده با اشاره به تصمیمات و اقدامات اجرایی در توسعه بخش کشاورزی این شهرستان گفت: اجرای طرحهای کشاورزی تنها به پرداخت تسهیلات و اختصاص اعتبارات نباید محدود گردد بلکه، باید اقداماتی که منجر به افزایش بهره وری و استفاده صحیح از منابع موجود می شود نیز مورد توجه جدی قرار گیرفته و در این راستا، توسعه سطح آموزش بهره برداران زیر بخشهای مختلف کشاورزی توسط مدیریت جهادکشاورزی شهرستان،می تواند بسیار مهم و زیر بنایی تلقی شود. /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.