معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد امام خميني(ره) استان گفت: امسال6 هزار و 617 طرح در سامانه اشتغال كميته امداد امام خميني(ره) ثبت شده كه نشان از تحقق 102 درصدي تعهدات است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان  ؛ قاسم يار محمدي گفت: 34 هزار و 93 طرح اشتغال زايي جزو تعهدات كميته امداد استان به استانداري بوده است كه بايد از منابع قرض الحسنه بانكي پرداخت شود.
يارمحمدي با بيان اينكه به تازگي طرحهاي سرمايهگذاري توسعه اشتغال روستاييان و شهرهاي زير 20 هزار نفر به كميته امداد واگذار شده است، افزود: سهم كميته امداد همدان 3 هزار و 850 طرح به ارزش 200 ميليارد ريال از منابع بانكي است كه 850 طرح از آن ويژه توسعه كشاورزي است.
وي با اشاره به اينكه واگذاري زمين، توسعه كاشتهاي گلخانهاي و طرحهاي دامداري از جمله طرحهاي روستايي است، افزود: اين ميزان تعهد بايد تا يك سال آينده اجرايي شود.
وي با بيان اينكه 6 هزار و 450 طرح براي ثبت در سامانه جزو تعهدات كميته امداد استان بوده است، تأكيد كرد: امسال 6 هزار و  617 طرح با بيش از 230 ميليارد ريال اعتبار ثبت شده كه حاكي از تحقق کامل تعهدات است و در اين زمينه استان رتبه اول كشوري را كسب كرده است.
وي در ادامه از آموزش 20 هزار نفر از تحت پوششان كميته امداد در آموزشهاي فني و حرفهاي خبر داد و افزود: 6 هزار نفر تحت آموزش بلندمدت و 14 هزار نفر آموزش كوتاه مدت و ميان مدت بودهاند كه پس از كسب گواهينامه مهارت به بانكها براي دريافت تسهيلات و آغاز كارآفريني معرفي مي شوند.
يارمحمدي گفت: از آغاز فعاليت كميته امداد امام خميني(ره) در بخش اشتغالزايي تاكنون 48 هزار طرح اجرا شده است كه 10 هزار طرح آن كه بيشتر طرحهاي كشاورزي و دامداري بودند خودكفا و از گردونه حمايت خارج شده اند./ع
برچسب ها: طرح ، کمیته ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.