آخرین اخبار از احداث پل زیر گذر چهار راه ولیعصر؛

بهره برداری از پل زیر گذر چهار راه ولیعصر تا پایان سال جاری

معاون فنی و عمرانی منطقه 6 از پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد پروژه و بهره برداری آن تا پایان سال جاری خبر داد.


حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: هدف اصلی از احداث این زیر گذر بهبود وضع ترافیکی عابرین است که برای این کار در این تقاطع با چندین مسیر دسترسی عابرین را به تونل زیرگذر هدایت کرده و از این طریق به خط 3 و 4 مترو متصل می شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: مسیر ورودی و خروجی دسترسی عابرین در خیابان ولیعصر شامل 3 نقطه در ایستگاه BRT‌ در میانه خیابان است و تمامی نقاط پیاده رو در اطراف چهار راه است که با احداث این زیر گذر کلیه عابرین به این تونل هدایت شده و مسیر بعدی خود را انتخاب می کنند.

اسدی در ادامه با اشاره به بودجه اختصاص داده شده به این پروژه اظهار داشت: تا کنون حدود 8 میلیارد تومان صرف احداث این پروژه گردیده و پیش بینی می گردد که با خرید پله برقی و تکمیل پروژه بالغ بر 16 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی همچنین در خصوص اقدامات صورت گرفته برای حفاظت از نمای زیبای تئاتر شهر عنوان داشت: طی چندین جلسه مشاوره با اهالی فرهنگ در تئاتر شهر در نظر گرفته شد که مانع حجیمی در مقابل تئاتر شهر نداشته باشیم و برای فضای سر پوشیده دسترسی عابرین به پله برقی با المان ساده و شیشه ای طراحی گردد تا از سیما و منظر زیبای این محوطه و همچنین تئاتر شهر صیانت شود.

اسدی در ادامه به حجم تردد عابرین و سواره نیز اشاره کرد و افزود: حجم تردد اتوبوس دستگاه در ساعت و 14 هزار و 390 عابر پیاده و سواره نیز 5 هزار و 897 عدد است.

اسدی خاطر نشان کرد: این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید./ز

برچسب ها: پل ، ولیعصر ، زیرگذر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار