سرمربی تیم ملی جوانان کشور گفت:ورزشکاران به عنوان یکی از اقشار مردم در کمک های انساندوستانه و کمک به همنوعان در تمامی مقاطع پیشتاز بوده اند و هدیه مدالهای قهرمانی، کمکهای متعدد ورزشکاران به این امر نشان از حس نوعدوستی آنها می باشد که امیدواریم با تدابیر لازم تسکین بخش آلام آسیب دیدگان از زلزله باشیم.

بهگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، دودانگه در بازدید از مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی و شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: مایه مباهات و افتخار است که با تلاش دولتمردان و مسئولین و مردم امروز کسی در مناطق زلزله زده ساکن چادر نیست.

علی اکبر دودانگه هدف از سفر به مناطق زلزله زده را بازدید از مناطق زلزله زده و کمک جامعه ورزشی به این مناطق برشمرد و افزود: خوشبختانه دیدگاهی که قبلاً با دیدن چادرها در مناطق زلزله داشتیم با حضور دراین منطقه و دیدن ساخت و سازهای جدید و استقرار کانکس ها و امکانات موجود بکلی عوض شد و خوشبختانه هم اکنون شاهد فراهم شدن امکانات و اقلام مورد نیاز برای اهالی زلزله زده منطقه هستیم که جا دارد از دست اندرکاران امر و مسئولینی که با پیگیری و مدیریت لازم توانستند اقدامات اساسی برای رفاه اهالی مناطق زلزله زده بنمایند قدردانی نمایم.

دودانگه در کارنامه قهرمانی خود قهرمان جام جهانی، قهرمانی نوجوانان جهان و از سال 2003 سرمربی تیم ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را در سوابق ورزشی خود دارد. /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.