علی اسماعیلی سرپرست معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از دو کلیسای سرکیس مقدس و ارامنه کاتولیک در سطح شهر تهران بازديد كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اسماعیلی در این بازدید خطاب به همراهان که جمعی از روحانیان مسحیی و نمایندگان اقلیت های مذهبی در مجلس شورای اسلامی بودند با تاکید بر استواری عدالت برپایه توحید ،اخلاق و محبت  گفت : معتقدم تنها راه شکوفایی بشر امروز توسل و توجه به آموزه های دینی و احترام به اولیای الهی است و قطعا دوری از معنویت ما را از عدالت و آزادی دور خواهد کرد .
وی ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای هموطنان ارامنه اظهار امیدورای کرد: سالی با بركت ،سلامت و موفقیت و بهروزی پیش رو داشته باشند .
طی این بازدید که هفته گذشته صورت گرفت علی اسماعیلی سرپرست معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با اسقف اعظم سبوه سرکسیان و اسقف نشان کارکیهایان شورای خیلفه گری ارامنه کاتولیک ایران دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار هر دو اسقف اعظم طی سخنانی از اقدامات ارزنده نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تسهیل انجام فعالیت های فرهنگی اجتماعی کلیسا ها در چارچوپ قانون مقررات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کردند ./ي2

برچسب ها: اسماعیلی ، کلیسا ، بازدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار