مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: در آستانه بازی با پرسپولیس در جام حذفی شرایط تیم ما خوب است و انگیزه بسیار بالایی برای بازی با اين تيم داریم.

امین منوچهری مهاجم نفت تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه بازی با پرسپولیس در جام حذفی شرایط تیم ما خوب است.

همه بچه های نفت تهران انگیزه خوبی برای دیدار با پرسپولیس دارند و فکر می کنم بازی خوبی بین نفت تهران و پرسپولیس انجام شود.

وی افزود: پرسپولیس در حال پیشرفت است و دارد رشد می کند و بهتر از نیم فصل اول بازی می کند.

پرسپولیس تیم بزرگی است و ما اگر می خواهیم ثابت کنیم که فوتبالیست های خوبی هستیم، باید این بازی های مهم و حساس را ببریم.

بچه های ما در حال حاضر چنین طرز فکری دارند و با روحیه بالا برای دیدار با پرسپولیس آماده می شویم.

 وي ادامه داد:خوشحالم که  این بازی در ورزشگاه آزادی باشد. ما با هر تیمی و در هر استادیومی بازی کنیم، میهمان هستیم و دوست داریم در استادیوم آزادی برگزار کنیم تا توانایی ها و قدرت تیمی مان را آنجا به نمایش بگذاریم.

وی افزود: راز موفقیت در جام حذفی تمرکز بالاست، ما باید تمرکز کنیم و برای تک تک دقایق بازی برنامه داشته باشیم. در جام حذفی فقط برد مهم است تا به مرحله بعد برسیم و ما هم باید تلاش کنیم تا جواز حضور در جمع 8 تیم جام حذفی را به دست بیاوریم.

وی گفت: شانس پیروزی ما و پرسپولیس در این دیدار مساوی است و هر کدام بهتر باشیم و از موقعیت ها بهتر استفاده کنیم، می توانیم برنده این بازی باشیم.

پرسپولیس خیلی از ما بالاتر نیست و می توانیم برنده این دیدار باشیم. بچه های ما کاملا حرفه ای هستند و شرایط حال حاضر را به خوبی درک کرده اند و تلاش می کنیم تا با شکست دادن پرسپولیس خودمان را به مرحله بعدی جام حذفی برسانیم. کار بسیار سختی را پیش رو داریم اما اگر ار فرصت هایی که به دست می آوریم، خوب استفاده کنیم، پیروزی مقابل پرسپولیس دور از دسترس نیست.

منوچهری گفت: هواداران پرسپولیس در این دیدار برای ما مشکل ساز نمی شوند. خیلی دوست داریم طرفداران پرسپولیس بیایند و تیم خودشان را تشویق کنند و حق آنها است که از تیم محبوب خود حمایت کنند.

ما بازیکنان خوبی داریم که انگیزه و هدف بالایی دارند و هواداران پرسپولیس روی آنها تاثیر گذار نیستند./آق

برچسب ها: فوتبالیست ، پرسپولیس ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار