مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از برگزاری همایش یک‌روزه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در 25 دی‌ماه امسال در سالن کنفرانس نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران خبر داد.

محمدرضا باقری درگفتگوباخبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، گفت: این همایش سومین همایش سرمایه‌گذاری استان پس از اکو و نشست وزارت کار به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه برای این همایش از سرمایه‌گذاران کشوری و بومی استان دعوت به عمل آمده است، تصریح کرد: علاوه بر سرمایه‌گذاران از وزیر و معاونان وزارت صنعت و معدن، معاون سرمایه‌گذاری وزارت اقتصاد و دارایی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون صنایع مجلس دعوت به عمل آمده است.

باقری با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری این نمایشگاه از سال گذشته در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گرفت، گفت: علاوه بر این شرکت دستگاه‌هایی چون استانداری، سازمان صنایع و معادن، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری، بانک مهر اقتصاد، ‌صدا و سیما، خانه مطبوعات و ... برای برپایی این همایش مشارکت دارند.

این مسئول در شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی با بیان اینکه به چند دلیل سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی برای سرمایه‌گذاران بهتر است، افزود: دسترسی روان‌تر سرمایه‌گذاران به مسئولان، وجود امکانات بیشتر برای توسعه طرح‌ها، وجود زمین، آب و سایر امکانات ارزان قیمت نسبت به سایر مناطق از جمله مزیت‌های سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی به شمار می‌رود./ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.