رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: پرداخت تسهیلات توسعه کشاورزی با بهره کمتر می‌تواند زمینه اشتغال برای شش هزار بیکار بخش کشاورزی را فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / عادل عبدایمانی در جلسه بررسی مشکلات طرح‌های توسعه کشاورزی نیر اظهار داشت: هم اکنون روند برگزاری جلسات و تصویب مصوبات برای توسعه بخش کشاورزی مطلوب و مناسب است و ما با برگزاری جلسات مستمر و دو بار در هر ماه سعی داریم تا طرح‌های مختلف را مورد بحث و بررسی قرار داده و متقاضیان واقعی را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

وی با اعلام اینکه علاقمندی و رغبت برای اجرای طرح‌های توسعه بخش کشاورزی به ویژه برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بسیار زیاد است، تصریح کرد: اگر تعدادی از این فارغ‌التحصیلان از طریق این تسهیلات بتوانند اشتغال پایدار پیدا کنند برای ما موفقیتی بزرگ می‌باشد.

عبدایمانی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: با معرفی طرح‌ها از طریق مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، معرفی به بانک‌ها و پرداخت تسهیلات به سرعت صورت می‌گیرد و طرح‌های بالای 50 میلیون تومان نیز در مرکز استان و در جلسه توسعه بخش کشاورزی استان به تصویب رسیده و برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند/ع.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.