سرمربي تيم بسكتبال طرح مسكن ثامن مشهد گفت: فرصت خوبي داريم تا با حمايت هواداران از موقعيت ميزباني براي كسب پيروزي دوم مقابل تيم آرش كمانگير و قرار گرفتن به جمع 4 تيم برتر ليگ دسته 2 كشور و صعود به ليگ يك استفاده كنيم.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مهدي صاحبيان كه تيمش در شرايطي كه قرار بود 22 دي ماه در اولين ديدار خود در مرحله اول پلي آف ليگ دسته 2 بسكتبال کشور مقابل تيم آرش كمانگير ميناب حضور یابد با تغيير زمان اين بازي توسط فدراسيون روز جمعه 15 دي ماه توانست اين تيم را در خانه خود با نتيجه 70 بر 67 شكست دهد گفت: در شرايطي كه تيم حريف در خانه خود بازي مي كرد و از بازيكنان بلند قدتر و غيربومي خوبي بهره مي برد توانستيم اولين قدم براي صعود به ليگ دسته يك را با موفقيت پشت سر بگذاريم.

وي با بيان اينكه بازي بسيار زيبايي در روز جمعه در سالن يادگار امام ميناب برگزار شد عنوان كرد: كوارتر اول بازيكنان تحت تاثير جو سالن 22 بر 13 عقب افتادند و در ادامه بازي پاياپاي را تا پايان انجام داديم كه 30 ثانيه مانده به آخر بازي روي يك پرتاب 3 امتياز نتيجه اين ديدار را از آن خود كرديم.

سرمربي تيم بسكتبال طرح مسكن ثامن با اشاره به ديدار دوم تيمش مقابل تيم بسكتبال آرش كمانگير در روز 20 دي ماه عنوان كرد: از ساعت 16 روز چهارشنبه در سالن خانه بسكتبال مجموعه ورزشي سجاد فرصت داريم تا با حمايت هواداران و استفاده از موقعيت ميزباني با پيروزي بر ميهمانمان و قرار گرفتن در جمع 4 تيم برتر ليگ دسته 2 كشور صعودمان را به ليگ دسته يك كشور مسجل كنيم.

وی افزود: تيم بسكتبال طرح مسكن ثامن در صورت پيروزي در بازی روز چهارشنبه و صعود به جمع 4 تيم برتر ليگ دسته 2 كشور فرصت خواهد داشت با گذر از برنده جدال تيمهاي استقلال و سينجر گاز تهران در مرحله پلي آف به ديدار فينال راه یابد و به قهرماني در ليگ دسته 2 كشور بيانديشد.

شايان ذكر است اين تيم در صورت شكست در ديدار اين هفته خود مقابل آرش كمانگير در صورت بالابودن اختلاف امتيازاتش نسبت به اين تيم در ديدار سوم نيز براي صعود به مرحله بعدي فرصت ميزباني اين تيم را خواهد داشت. /ع

برچسب ها: بسکتبال ، پیروزی ، صعود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.