استاندار لرستان در جلسه بررسی طرح های مهر ماندگار استان لرستان گفت: : روند اجرا و پیشرفت پروژه های عمرانی مشمول طرح مهر ماندگار نشان دهنده موفقیت دولت خدمتگزار و قابلیت های ویژه این طرح در زمینه شتاب بخشی و تسریع در اجرا برای بهره برداری به موقع از پروژه ها است.

وی با بیان اینکه حدود 50 طرح عمرانی استان با بیش از 37 هزار میلیارد ریال اعتبار در ردیف مهر ماندگار قرار گرفته ، گفت: تلاش مدیریت اجرایی استان در ابتدای کار برای ثبت تعداد بیشتری از پروژه های عمرانی استان در مهر ماندگار به دلیل اعتقاد و اعتماد کامل به اثرگذاری مطلوب و موفقیت چشمگیر طرح مهر ماندگار دولت بود.
استاندارلرستان افزود: اجرای طرح مهر ماندگار موجب شد تا اعتباراتی جدای از اعتبارات پیش بینی شده برای اجرای طرح های عمرانی به استان های مختلف از جمله لرستان اختصاص داده شود که این اقدام خود موجب تحرک و پویایی بیشتر کارها و پیمانکاران برای تکمیل هرچه سریعتر پروژه ها شده است.
 دهمرده با بیان اینکه حدود 800 طرح عمرانی در سراسر کشور مشمول مهر ماندگار قرار گرفتند، گفت: استان لرستان با داشتن 50 طرح در ردیف طرح های مهر ماندگار، سهم بسیار مطلوب و بیشتری را از میانگین طرح ها در 31 استان کشور برای بهره مندی از مزایایی مهر ماندگار به خود اختصاص داده است. به گفته وی، بهره برداری از پروژه های عمرانی مهر ماندگار استان لرستان موجب بروز تحولی اساسی و بنیادین در حوزه زیربنایی و تامین و توسعه زیرساخت های لازم برای رشد ، عمران و آبادانی استان خواهد شد. /ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.