نماينده پيرانشهر در مجلس از پيگيري اعزام سه تن از مصدومان حادثه مدرسه شين‌آباد به خارج از کشور خبر داد.

رسول خضري نماينده مردم پيرانشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران به آخرين وضعيت دانش‌آموزان مدرسه شين آباد اشاره کرد و گفت: از مجموع دانش‌آموزان دختر مدرسه شين‌آباد پيرانشهر 12 نفر بستري بوده و مابقي آن‌ها ترخيص شده‌اند.

وي افزود: از اين 12 نفر 3 نفر در تبريز، 3 نفر در مشهد و 6 نفر در استان اصفهان بستري شده و تحت مراقبت‌هاي ويژه قرار دارند.

نماينده پيرانشهر در ادامه از وخامت حال سه نفر از مصدومان مدرسه شين‌آباد خبر داد و اظهار داشت: به دليل حساسيت موضوع و استفاده حداکثري از ظرفيت ، جهت مداواي اين مصدومان موضوع اعزام سه نفر از آنان به خارج مطرح شده و در حال پيگيري آن هستيم.

خضري تاکيد کرد: نامه‌اي را تقديم رئيس‌جمهور کرده‌ايم تا براساس آن اعتبارات لازم جهت اعزام اين سه مصدوم به خارج مهيا شود که حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد نايب رئيس مجلس نيز بر اين موضوع تاکيد داشتند.

وي خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهيم گرفت تا مشکلات اين مصدومان مرتفع شده و به زندگي عادي خود برگردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران متن کامل نامه این به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر احمدی نژاد

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

احتراماً پیرو بررسی‌های به عمل آمده تخصصی و فوق تخصصی از مصدومین حادثه دلخراش آتش سوزی مدرسه شین آباد پیرانشهر، سه نفر از این مصدومان به علت شدت جراحات نیاز مبرم جهت اعزام به خارج از کشور در مراکز درمانی پیشرفته دنیا دارند. لذا خواهشمند است تا در راستای اعزام این سه نفر اقدامات شایسته و لازم را دستور فرمایید که انجام شود تا بلکه از تمامی راهکارهای لازم جهت بهبودی انجام و این عزیزان از بازگشت به زندگی بهره‌مند شوند.

رسول خضری نماینده پیرانشهر و سردشت؛ نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه؛ جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه؛ عابد فتاحی نماینده ارومیه

همچنين حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز ذیل این نامه آورده است:

بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای دکتر احمدی نژاد

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

با عنایت به اهمیت و ضرورت تلاش و اقدام حداکثری برای سلامت این فرزندان عزیز و مظلوم میهن اسلامی و با عطف و نظر به درخواست همکاران ارجمندم در مجلس شورای اسلامی به ویژه نمایندگان معزز آذربایجان غربی، انتظار می‌رود با حمایت خاص جنابعالی، روند درمان این عزیزان اقدام گردد.

با تشکر سید محمدحسن ابوترابی‌فرد - 17 /10 / 1391

انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار