مسوول دبیرخانه دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی از ثبت نام بیش از دو هزار و 200 وبلاگ قرآنی تاکنون در این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، "علی پیروزمنش" گفت: حضور کم‌نظیر فعالان قرآنی از سراسر کشور در جشنواره وبلاگ ‌نویسی قرآنی نشان دهنده ایجاد موج و حرکتی پویا و ریشه دار توسط این جشنواره است.

پیروزمنش تاکید کرد: آموزه ها و مفاهيم ديني زماني كه با ابزاری نو و در قالبی جوان پسند و به روز ارائه مي شود تاثيرگذاري بيشتري خواهد داشت.

مسوول دبیرخانه دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی گفت: برای تسهیل و سرعت بخشی به امور جشنواره، داوری آثار ارسالی به جشنواره با حضور داوران استانی در تبریز آغاز شده و پس از بررسی و داوری نهایی، نفرات برتر همزمان با آئین اختتامیه جشنواره معرفی خواهد شد.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند در چهار بخش فتوبلاگ، پادکست، ویدئوکست و وبلاگ متنی در این جشنواره ثبت نام كنند.

پیروزمنش، آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره را دهم بهمن ماه 1391 عنوان کرد و گفت: علاقمندان می توانند وبلاگ‌های خود را با موضوعات گرافيك‌هاي قرآني، نقاشی ‌هاي قرآني، قرآن و تربيت صحيح، مترجمان و مفسران قرآن، قاريان و حافظان قرآن، قرآن و حكومت اسلامي، امثال قرآني، دعاهاي قرآني، قرآن و اهل بيت عليهم السلام، سيماي انسان در قرآن، قرآن و خانواده، پيام‌هاي قرآني شامل (وحدت و همبستگي – محبت و مهرباني- احترام به والدين – همت و تلاش – نماز – انفاق – عفاف و حجاب) طراحی كنند.

وی همچنین معارف قرآن، قرآن و فرهنگ، قرآن و اجتماع، قرآن و زندگي، قرآن و طبيعت، قرآن و تاريخ، آموزش قرآن، قرآن وعفاف و حجاب، تفسیر قرآن، قرآن و كتب آسماني، قرآن و پيامبران، كتابخانه قرآني، نواها و نماهنگ‌هاي قرآني، داستانهاي قرآني، خاطرات قرآني، اشعار قرآني، قرآن در گفتار بزرگان، قرآن و عدالت اجتماعي، موسسات و تشكل‌هاي قرآني، آموزش‌هاي قرآني را از دیگر موضوعات جشنواره یاد شده برشمرد.

براساس این گزارش این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و با حمایت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیتهای قرانی وزارت ارشاد برگزار می‌شود./ب

 

برچسب ها: تجلی ، کلام ، وحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.