مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور در گروه سوم با حضور شش تیم از امروز در دابودشت آمل آغازشد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: این مسابقات در گروه سوم به میزبانی دابودشت آمل در سالن سرپوشیده دهقان آغاز شد.

سلیمانی افزود: از ساعت 9 صبح امروز اردبیل به مصاف کرمان رفت و در دیگر بازی‌های صبح امروز نیز استان فارس با گلستان دیدار کرده و دابودشت میزبان به مصاف ساری می‌رود.

وی تصریح کرد: بازی‌های عصرامروز نیز از ساعت 16 با دیدار تیم‌های اردبیل با گلستان کار خود را دنبال می‌کند که در ادامه دابودشت مازندران با کرمان روبرو شده و تیم‌های فارس و ساری بازی‌های روز نخست را به پایان می‌برند.

سلیمانی با تاکید اینکه این دوره از رقابت‌ها در چهار منطقه با حضور 21 تیم برگزار می‌شود، گفت: در هر گروه به جز گروه سوم این رقابت‌ها پنج تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند که در گروه سوم شش تیم آمل، ساری، فارس، شهر بابک کرمان، گنبد و اردبیل به صورت دوره‌ای با یکدیگر دیدار می‌کنند.

مسئول برگزاری مسابقات گروه سوم لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور در مازندران افزود: از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی این دوره صعود می‌کنند که هشت تیم صعود کننده از مرحله گروهی به صورت متمرکز و تجمعی برای مشخص شدن تیم‌های برتر با هم دیدار می‌کنند.

به گفته سلیمانی، قهرمان و نائب قهرمان مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور به لیگ برتر این رشته صعود می‌کنند./ب

برچسب ها: آغاز ، والیبال نشسته ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.