نایب‌ رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شوراري اسلامي گفت: کشور بیش از این می‌تواند در تولید نقش ایفا کند

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد ؛محمد اسماعیل نیا با اعلام این مطلب گفت:درآمد ناخالص ملی کشور باید افزایش یابد و مردم هم با مدیریت و برنامه‌ریزی خوب می‌تواند همچون گذشته تحریم و تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند.
نماینده مردم بردسکن بیان کرد: باید صادرات خود را افزایش دهیم و واردات را به‌ جز قسمتی از مواد اولیه مورد نیاز برای کشور کم کنیم.

اسماعیل‌نیا سوق دادن نقدینگی کشور را به سوی تولید مورد تاکید دانست و افزود: باید از ورود نقدینگی به کار دلالی و واسطه‌ها جلو گیری شود.

 نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد، تاکید کرد: جامعه در شرایط فعلی آمادگی نسبی برای مطرح کردن موضوعات انتخاباتی را دارد، اما لازم است رسانه‌ها فضای کشور را برای انتخابات مدیریت کرده تا شاهد کم‌کاری‌ها و یا بی‌انگیزگی مدیران در آستانه انتخابات نباشیم.

اسماعیل‌نیا اضافه کرد: در برخی مواقع شاهد هستیم که در آستانه انتخابات، مدیران در انجام وظایف خود دل‌سرد شده و یا به علت توجه بیشتر به اتفاقات و حواشی ناشی از نزدیک بودن انتخابات به درستی به وظیفه خود عمل نمی‌کنند و این نیازمند مدیریت و ریشه‌یابی درست در سطح جامعه است./ب

برچسب ها: نقش ، کشور ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.