روزنامه الشرق نوشت انجمن ضدصهيونيسم در اردن مبارزه گسترده اي را براي تحريم کالاي اسرائيلي به راه انداخته است.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،  روزنامه الشرق چاپ قطر در پايگاه اينترنتي خود در گزارشي به قلم منتصر الديسي نوشت افزايش کالاهاي اسرائيلي در بازار اردن و رقابت چشمگير آنها با کالاهاي اردن و کشورهاي عربي، به آغاز موجي از سوي انجمن ضدصهيونيسم در اردن با شعار «شرم کن» به منظور تحريک بازرگانان و مصرف کنندگان به خودداري از خريد کالاهاي اسرائيلي منجر شده است.
اين انجمن با صدور بيانيه اي تاکيد کرده است اين اقدام از اهداف اصلي انجمن يعني تحريم کالاهاي اسرائيلي در بازار اردن با توجه به افزايش کالاهاي وارداتي از اسرائيل و افزايش هنجارسازي برخي هموطنان با خريد اين کالاها است.
در ادامه اين بيانيه آمده است: هدف از اين مبارزه، آگاهي دادن به مردم درباره اهميت تحريم رژيم صهيونيستي از سوي هر کسي بر حسب ميزان توجه و جديت اش و همچنين حفظ مفهوم دشمني رژيم صهيونيستي و جرم دانستن عادي سازي روابط با آن، تحريک دشمني با آن در دل جوانان و بيان تاثير مخالفت با عادي سازي روابط بر وضع اقتصادي رژيم صهيونيستي است.
هدف ديگر نيز توجه دادن به کساني است که با کالاهاي صهيونيستي تجارت مي کنند به اين که آنها از سوي مشتريان تحت نظر هستند و از طريق بازديدهاي آگاهي بخش و سرزده مردمي به طور دائم تحت کنترل قرار دارند.
اين انجمن تاکيد کرده است فعالان عضو آن و شرکت کنندگان در اين مبارزه تحريمي، تصميم گرفته اند از بنگاههاي تجاري که آشکارا به عادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي مشغولند بازديدهاي سرزده به عمل بياورند، بخشي از فعاليتهاي اين انجمن هم شامل انتشار اعلاميه هايي است که به تحريم تشويق مي کند و فکر و ذهن هموطنان را مخاطب قرار مي دهد تا خطر عادي سازي روابط با اسرائيل را در کوتاه مدت و بلند مدت تبيين کند زيرا رژيم صهيونيستي دشمن شماره يک امت اسلامي و عربي است.
گفتني است اين مبارزه به زودي همه جامعه اردن را در بر خواهد گرفت به گونه اي که به شاخه هاي مختلف اعم از تجار، مصرف کنندگان، زنان خانه دار، دانش آموزان مدارس و دانشجويان و همچنين کودکان تقسيم مي شود تا آنها را به تحريم فرهنگي و اقتصادي رژيم صهيونيستي تشويق کند. هدف ديگر آن، جواناني است که در  موسسات ترويج مصرف کالاهاي اسرائيلي يا عادي سازي روابط با اسرائيل فعاليت مي کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار