نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: عوامل فتنه 88 در آزمون الهی و دموکراسی رد شدند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، منوچهر متکی امروزدر اولین نشست مجمع عمومی تشکل مستقل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: عوامل فتنه 88 راهی برای ورود به آزمون دیگری ندارند.

وی با اشاره به حضور 85 درصدی مردم در انتخابات 88 تصریح کرد: این انتخابات به مدالی برای ملت ایران به منظور اثبات تصورات دروغین و تبلیغات منفی استکبار جهانی تبدیل شد.

متكي با اشاره به مخالفت دیرینه استکبار جهانی با ایران اظهار داشت: برهم زدن تلاش استکبار جهانی در نشان دادن جدایی دین از سیاست از دلایل مخالفت آنان با انقلاب اسلامی بود.

عضو جبهه متحد اصول گرایان با بیان اینکه مردم در انتخابات سال 88 برجسته ترین نقش آفرینی را داشتند، اظهار داشت: حضور پرشور و بی سابقه مردم و آرامش در انتخابات دو ویژگی اصلی این انتخابات بود.

متکی با اشاره به اینکه همه اتفاقاتی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری رخ داد و آنچه که مورد هدف قرار گرفت رای مردم بود، اذعان داشت: جبهه مخالف نتایج انتخابات در تهران را به کل ایران تعمیم داد در حالی که این تعمیم درست نبود.

وی ضمن اشاره به اتصال نامبارک بین عوامل خارج و تعدادی از عوامل داخل در فتنه 88 تصریح کرد: تحمیل نتیجه خاص بر انتخابات و ایجاد زمینه نابسامانی در کشور در راستای براندازی نظام اسلامی از اهداف این استراتژی بود.

متکی با اشاره به تدبیر رهبری در این انتخابات ادامه داد: این تدبیر در راستای حفاظت و احترام به رای بود چرا که این ملت می تواند غرب را به چالش بکشد.

وی با اشاره به صبوری ملت بعد از انتخابات یادآور شد: رهبری با راهبرد و تدبیر مدبرانه خود آرامش را به جامعه برگرداند.

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: 9 دی 88 تجلی ایثار، ولایتمداری و تبعیت مردم از رهبری بود.

گفتنی است :پرسش و پاسخ با دانشجویان و تشکیل اولین مجمع عمومی و انتخابات سالیانه تشکل مستقل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از دیگر برنامه های این نشست بود./ب

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، متکی ، نشست ، مجمع ، عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.