سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: باشگاه پرسپولیس با وینکو بگوویچ قرارداد ریالی بسته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در حال تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تهران در روز یکشنبه 17 دی ساعت 11:30 در مجموعه ورزشی درفشی فر آغاز شد که سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران در تمرین امروز با بگوویچ به تمرین آمد البته کریم باقری با لباس شخصی در کنار زمین حضور پیدا کرده است.

لازم به ذکر است، فردا دوشنبه 18 دی مندز مربی دروازه بان های جدید پرسپولیس در تمرینات حاضر می شود این در حالی است که این مربی یک هفته از گل محمدی مرخصی گرفته بود.

تمرین امروز سرخپوشان پشت درب های بسته درفشی فر است که از حضور خبرنگاران و تماشاگران در محل تمرین جلوگیری شده است این مسئله به خاطر 48 ساعت مانده به بازی پرسپولیس تهران و نفت تهران در رقابت های جام حذفی است.

شایان ذکر است، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس با دویدن دور زمین آغاز شد سپس بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند تا کارهای تاکتیکی و کار با توپ را دنبال کنند.

گفتنی است؛ شایعاتی مبنی بر این که امکان دارد علیزاده مسئول مجموعه درفشی فر در روزهای آینده این پست را به یک شخص دیگر محول کند که تا 2 روز آينده حقيقي، جايگزين وي مي شود.

تمرين امروز ساعت 12:50 به پايان رسيد ولي گل محمدي، بگوويچ و کريمي هنوز در رختکن حضور دارند و کريم باقري زودتر از ساير مربيان درفشي فر را ترک کرد.

گفتني است، تمرين فردا 18 دي تيم فوتبال پرسپوليس پشت درب هاي بسته انجام مي شود.

*شیرینی: قرارداد وینگو ریالی است

سعید شیرینی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پرسپولیس دست روی هر بازیکن و مربی می گذارد قیمت پیدا می کند و دو برابر می شود از این رو قرارداد باشگاه با وینکو بگوویچ ریالی است و این قرارداد تا پایان فصل امسال خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: آمدن وینکو در پرسپولیس موثر خواهد بود و این خواسته گل محمدی است که مربی در کنار سایر مربیان در پرسپولیس حضور داشته باشد.

وي خاطر نشان کرد: این وظیفه باشگاه است که در طول فصل مربی خود را حمایت کنند از این رو تمام خواسته های گل محمدی را برآورده می کنیم. گل محمدی از باشگاه خواسته بود که بگوویچ را در تیم حضور داشته باشد به همین خاطر با وی قرارداد بستیم.

شيريني در مورد اظهارات کی روش بر علیه تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اقدامات لازم را برای اظهارات کی روش در روزهای آینده انجام خواهیم داد که از او به کمیته انضباطی شکایت خواهیم کرد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار