رئیس اداره ورزش و جوانان خنج گفت: بزرگ‌ترین سالن ورزشی روستایی جنوب کشور در خنج ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس عبدالحمید باقری اظهار داشت: بزرگ‌ترین سالن ورزشی روستایی جنوب کشور در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و با زیربنای یک‌هزار و 700 متر مربع با مشارکت خیران و دولت در حال احداث است.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح به اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان نیاز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خنج اضافه کرد: در سال‌های اخیر در زمینه ورزش اقدامات مناسبی در شهرستان خنج صورت گرفته به گونه‌ای که علاوه بر رشد فرهنگی و اداری باعث پیشتاز شدن این شهرستان در سطح استان فارس به لحاظ عمرانی شده است.

باقری تصریح کرد: برای تکمیل پروژه‌های ورزشی باقی‌مانده شهرستان خنج نیاز به بودجه و اعتبار است تا بدین وسیله با فراهم شدن امکانات لازم در زمان مقرر پروژه‌ها به مردم شهرستان خنج تحویل داده شود.

وی بیان کرد: هم‌اکنون در هفت روستای شهرستان خنج عملیات ساخت سالن ورزشی در دستور کار بوده و در پنج روستا نیز فعالیت ساخت مجموعه‌های ورزشی روستایی به پايان رسیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: در مرکز شهرستان خنج نیز فعالیت ساخت استخر سر پوشیده، خوابگاه ورزشکاران، سالن ویژه ورزش بانوان، سالن رزمی، پایگاه قهرمانی، خانه تکواندو و دفاتر هیئت‌های ورزشی به اتمام رسیده و یا در مرحله تکمیل نهایی است./ب

برچسب ها: سالن ، ورزشی ، روستایی ، خنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.