رییس اداره كیفیت و بهره وری و دبیر نظام پیشنهادات شركت مخابرات لرستان گفت: دبیرخانه این نظام موفق به كسب مقام نخست كشور شد.

 
به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران لرستان   'لیــلا آروان' افزود: طی نامه ارسالی از سوی مدیر كل نوسازی و تحول اداری شركت مخابرات ایران به مدیر عامل شركت ، دبیرخانه نظام پیشنهادات استان موفق به كسب مقام اول كشوری شد.

وی اظهار داشت: دبیر خانه نظام پیشنهادات استان از آبان 90 فاز جدیدی از فعالیت ها را در سطح شركت آغاز كرده و نظرات و پیشنهادات پرسنل را در جهت ارتقا كیفیت و بهره وری سازمان در چارچوب اولویت های مشخص شده دریافت می كند.

'لیــلا آروان' این اولویتها را ارتقا كیفیت و بهره وری، تلفن همراه، سوئیچ، اداری و تداركاتی بیان كرد و گفت:در این دبیرخانه 10 گروه كارشناسی تحت عناوین مشخص، تعیین و هر پیشنهادی در این كمیته ها بررسی می شود.

وی با بیان اینكه به تمامی پیشنهاد دهندگان لوح سپاس و تقدیر نامه تقدیم شده و به پیشنهادات تصویب شده در كمیته ها پاداش نقدی پرداخت می شود، تصریح كرد: ماه گذشته به 39 نفر از كاركنان مخابرات لرستان در این راستا جوایزی اهدا شد.

آروان افزود: دبیر خانه نظام پیشنهادات شركت مخابرات لرستان تنها ویژه كاركنان مخابرات نبوده و تمامی مردم و مشتركین تلفن های موجود می توانند پیشنهادات سازنده خود را به این شركت اعلام كنند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.