دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کاراته با تاکید براینکه به دنبال کسب افتخار در مسابقات قهرمانی آسیا وبازی های کشورهای اسلامی است، گفت: باید مصدومیتم را سریعتر برطرف کنم تا با قدرت در خدمت تیم ملی باشم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، "امیر مهدی زاده" در خصوص عملکرد نه چندان مطلوبش در هفته جاری پیکارهای سوپرلیگ باشگاه های کشور اظهارداشت: با آسیب دیدگی شدیدی که ازناحیه مچ پا دارم هرفرد دیگری نیز جای من بود درلیگ مبارزه نمی کرد. آسیب دیدگی کهنه ای از ناحیه مچ پا دارم که متاسفانه در هفته های اخیر تشدید شده است.

وی افزود: به دلیل مسابقه هایی که تیم ملی پیش روی داشت درمان قطعی را انجام نداده و تمریناتم را پیگیری کردم. برای حضور در رقابت های جهانی فرانسه حدود 9 ماه تمرینات سخت را پشت سرگذاشتم و فشار بالایی که مسابقات و تمرینات داشت باعث شد تا دوباره آسیب دیدگی ام بازگردد.

مهدی زاده عنوان کرد: بزودی زیر نظر دکتر رازی مراحل درمان را آغاز خواهم کرد تا اردوهای تیم ملی و مسابقه های پیش روی را از دست ندهم. به خوبی می دانم که انتظارات از من زیاد است اما باور کنید درد زیادی در مچ پایم دارم و هرفرد دیگری بود اصلا به میدان نمی رفت. مسوولان و مربیان باشگاه مقاومت برایم زحمات زیادی متحمل شده اند و می خواهم با همراهی آنان در سوپر لیگ، جواب حمایت هایشان را بدهم.

مهدی زاده خاطرنشان کرد: این را هم در نظر داشته باشید که به دلیل درد زیادی که دارم حتی برای حضور در مسابقه های لیگ تمرین هم نداشتم و تنها می خواستم برای تیم مقاومت به میدان برم و آنها را کمک کنم.

ملی پوش کاراته ایران گفت:‌ باید برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی آماده شوم تا در این رقابت و همچنین قهرمانی آسیا، برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

وی در مورد شرایط باشگاه مقاومت در سوپرلیگ کاراته گفت:‌ در این هفته بازی های خوبی انجام دادیم و باید نتایج نه چندان مناسب خود در دور رفت را جبران کرده و یکی از سکوها را از آن خود کنیم. مقاومت تیم خوبی دارد و اگر نفرات آن تجربه خود را افزایش دهند در ادامه مسابقات لیگ حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

مهدی زاده با مطلوب ارزیابی کردن شرایط فنی مسابقه های سوپر لیگ عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان از نظر فنی و آمادگی به هم نزدیک هستند و در واقع مسابقات لیگ ایران یک میدان مهم برای هر ورزشکاری است تا توانایی های خود را مورد بررسی قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار