نماينده مردم گرگان در مجلس با پیش‌بینی اینکه انتخابات آینده پرشورترین انتخابات خواهد بود، گفت: شعارهایي مانند "دولت وحدت ملی" و "انتخابات آزاد" از همین حالا نشان‌دهنده برنامه دشمنان برای انتخابات آینده است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز(يكشنبه) مجلس با بيان اينكه متاسفانه هنوز برخی خواص حاضر به عذرخواهی از وقایع "سال 88 "نیستند، گفت: دشمن بداند که ملت ما راه درست تشخیص داده و برای لحظه‌ای از آن دست بر نمی‌دارد.

وي در ادامه افزود: شعارهایي مانند "دولت وحدت ملی" و "انتخابات آزاد" از همین حالا نشان‌دهنده برنامه دشمنان برای انتخابات آینده است، اما دشمنان بدانند که پیوند ملت با امام زمان‌شان ناگسستنی است و حتی اگر کسی با شعار امام زمان(عج) هم در برابر امام ما بایستد با مشت محکمی روبرو خواهد شد.

وی با پیش‌بینی اینکه "انتخابات" آینده پرشورترین انتخابات خواهد بود گفت: بعد از 9 دی سال 88 و بازتاب جهانی آن که منجر به وقوع تحولات منطقه‌ای و جنبش "وال‌استریت" در غرب شد رابطه امت و امام نیز تقویت شد و دشمن حملات خود را با تشدید تحریم‌ها شدت بخشید.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس ادامه داد: در این شرایط بر ما فرض است که با افزایش تعامل از بگو و مگو و مچ‌گیریهای کودکانه بپرهیزیم و خدمت به مردم را بیشتر کنیم.

طاهری اظهار کرد: در شرایط کنونی دامن زدن به اختلافات خیانت و تلاش برای رفع مشکلات جامعه عبادت است.

وی همچنین در بخشی دیگری از نطق امروز خود تذکراتی را به وزارتخانه‌های مختلف کشور ارائه کرد؛ از جمله از "وزارت نفت" و اقتصاد خواست تا نسبت به رفع مشکلات "پتروشیمی گلستان" اقدام کند و خطاب به وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار تقویت اعتبار شهرک‌ها و فعال کردن مناطق ویژه در استان شد.

طاهری از وزارت جهاد کشاورزی خواست تا در تامین نهاده‌های مورد نیاز کشت بهاره تسریع شود و خسارت زیتون‌کاران در سال جاری پرداخت شود و خطاب به "وزارت بهداشت" خواهان تجهیز و تاسیس بیمارستان‌های جدید در گرگان شد.

نماینده مردم گرگان خطاب به وزارت راه خواهان تکمیل کمربندی گرگان، تکمیل راه‌آهن مشهد- گرگان، رفع مشکلات راه‌ها و اصلاح جاده‌های روستایی را خواستار شد و از "وزارت نیرو" خواست تا شبکه آب شرب استان را بهبود دهد، لایروبی رودخانه‌ها را انجام دهد و اعتبارات سد وشمگیر را تقویت کند.

این عضو کمیسیون صنایع ادامه داد: وزارت کشور در جهت تقویت اعتبار مربوط به حوادث پیش‌بینی نشده و جلوگیری از ریزش و رانش زمین در استان اقدام کند و همچنین سازمان میراث فرهنگی اعتباری را به ساماندهی بافت تاریخی در گرگان اختصاص دهد.

وی در پایان از وزیر علوم خواست تا اعتبارات دانشگاه‌های استان تقویت شود و از معاونت برنامه‌ریزی راهبردی رییس جمهور خواست تا اعتبارات استانی برای این منطقه افزایش پیدا کند.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: وزارت ، فتنه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار