معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت:از پایان نامه های هسته ای نانوتکنولوژی همزمان با اعطای نشان ویژه شهدای جهاد علمی تقدیر می شود چنانچه هفته ای با عنوان شهدای جهاد علمی نام گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ غلامرضا خواجه سروی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای جهاد علمی و اعطای نشان به خانواده های شهدای جهاد علمی طی سخنرانی در سالن همایش های وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: شهیدان از خانواده های بزرگ دانشگاهی محسوب می شوند که همه دانشگاه ها در سراسر ایران و البته مجامع علمی دانشگاهی قدردان زحمات این شهدا هستند.

وی افزود: این شهدا به عنوان الگو برای کشور ما محسوب می شوند، چنانچه اساتید دانشگاه های صنعتی نیز با تعریف برنامه های مختلف از جمله جایزه های علمی یاد این شهدا را گرامی می دارند.

خواجه سروی تصریح کرد: ستاد وزارت علوم نیز در سال هفته ای را برای پاسداشت شهدای جهاد علمی قرار داده است همچنین از شورای فرهنگی نیز می خواهیم روزی را با عنوان جهاد  علمی در تقویم نام گذاری کند .

وی خاطر نشان کرد: ما هم از پایان نامه های هسته ای و نانو تکنولوژی در چنین روزی تقدیر می کنیم و نشان ویژه به شهدای جهاد علمی اعطا می کنیم البته این شروعی است که یاد شهیدان در کشور ما که نزدیک به 5 میلیون خانواده شهید در کشور وجود دارد گرامی داشته شود./ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار