ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی گفت: درآمد گمرکات آذربایجان‌غربی از ابتدای سال تاکنون به یک هزار و 458 میلیارد ریال رسید.

میرهاشم سیداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: گمرک بازرگان با اختصاص 65 درصد از درآمد گمرکات استان بیشترین سهم درآمد گمرکات را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه گمرک مهاباد و سردشت در ایجاد درآمد گمرکات آذربایجان‌غربی سهم ناچیزی دارند، گفت: گمرک ارومیه با 17 درصد، گمرک سرو 14 درصد، گمرک رازی 3 درصد و گمرک پیرانشهر یک درصد از سهم درآمد گمرکات آذربایجان‌غربی را به خود اختصاص داده‌اند.

سیداحمدی درآمد گمرکات آذربایجان‌غربی را در 9 ماه سال جاری یک هزار و 458 میلیارد ریال عنوان کرد وگفت: این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته یک هزار و 443 میلیارد ریال بود که یک درصد افزایش را نشان می‌دهد.

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی افزود: در 9 ماه سال جاری در برخی از گمرکات آذربایجان‌غربی شاهد افزایش درآمد گمرک و در برخی دیگر کاهش درآمد بودیم.

وی با اشاره به افزایش درآمد در برخی از گمرکات آذربایجان‌غربی، متذکر شد: در 9 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بیشترین افزایش درآمد در گمرک پیرانشهر با 756 درصد افزایش درآمد رخ داده است.

سیداحمدی در پایان اذعان داشت: گمرک سرو و ارومیه در 9 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته هر یک به ترتیب 66 درصد و سه درصد افزایش درآمد داشته‌اند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.