طرح توانمند سازي علمي کارکنان واحد نقليه دانشگاه علوم پزشکي مشهد نخستين بار در ميان دستگاههاي دولتي به اجرا در آمد.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد  ، دکتر منفرد مدير پشتيباني دانشگاه علوم پزشکي مشهد گفت: اين طرح به منظور گسترش برنامه هاي آموزشي تخصصي و مرتبط با رسته شغلي ، و تکريم کارکنان شاغل در دانشگاه، ويژه رانندگان بخش دولتي و خصوصي واحد نقليه دانشگاه به مدت يک روز و با حضور بيش از 500 نفر برگزار شد .

وی با اشاره به اينکه کارکنان در هر رسته شغلي به عنوان يکي از زنجيره هاي خدمتي سازمان به شمار مي روند و آموزش نيروي انساني در افزايش خدمات رساني نقش موثري دارد خاطر نشان کرد :‌در اين دوره شرکت کنندگان با راهکارهاي کاهش سوخت ، کاهش استهلاک خودرو ، ارتباط موثر با سرنشين ، آراستگي محيط خودرو و موضوعات مرتبط با با حوزه کاري خود آشنا شدند .

منفرد با بيا اينکه شاخصهاي ارزيابي عملکرد اداره خدمات نقليه بر اساس ماموريت محوله وزارت بهداشت به دانشگاه تعيين و در کميته فني تخصصي وزارت به تصويب رسيده است گفت : بر اين اساس  بسته آموزشي ديگر واحدهاي زير پوشش اين مديريت از جمله دبيرخانه ، انباردارها و اداره رفاه تهيه و در اختيار اداره آموزش دانشگاه قرار داده شده است و از سال آينده برنامه آموزشي کارکنان اين واحدها در دستور کار قرار مي گيرد .

مدير پشتيباني دانشگاه علوم پزشکي مشهد در خصوص ديگر فعاليتهاي اين حوزه اظهار کرد :‌اجراي طرح کيف پول سوخت خودروهاي دانشگاه در يک سال گذشته از جمله اقداماتي است که انجام شده است .

منفرد با اشاره به اينکه در اين طرح نظارت هاي مالي و پرداختي سوخت افزايش و هزينه ها به صورت الکترونيکي پرداخت مي شود خاطر نشان کرد :‌با اجراي اين طرح در يک سال گذشته بيش از 200 ميليون تومان در هزينه ها و مصرف سوخت صرفه جويي شده است .

وي اظهار کرد:‌اين طرح براي اجراي در سطح وزارت بهداشت و ارائه به ديگر ارگانهاي دولتي ارائه شده است و در حال حاضر در حوزه ستاد مرکزي وزارتخانه در حال اجراست .

مدير پشتيباني دانشگاه علوم پزشکي مشهد طراحي و تدوين نرم افزار جامع نقليه از ديگر طرحهاي اجرا شده در دانشگاه برشمرد و گفت :‌برآورد هزينه هاي خودرو ، ثبت اطلاعات کليه خودروهاي دانشگاه ، دسترسي آزاد متقاضيان خودرو جهت ثبت در سامانه ، ساماندهي ماموريت ها ، حضور و غياب کارکنان نقليه و مديريت مجوز خودورها از جمله ويژگيهاي اين نرم افزار به شمار مي رود/ع .

 

 

برچسب ها: اجرای ، طرح ، توانمند ، سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.