علی مطهری در تذكري:

مأموران برای دستگیری ستار بهشتی حکم قضایی نداشتند/ گزارش كميسيون درباره مرگ وبلاگ نويس اصلاح شود

نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری گفت: : من تحقیق کردم و شخصا به این نتیجه رسیدم که بازداشت ستار بهشتي با حکم قضایی نبوده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 17 ديماه) طی تذکری با استناد به بند 11 ماده 24 آئین‌نامه داخلی مجلس در صحن علنی اظهار داشت: جا دارد که از کمیسیون امنیت ملی، مجلس و آقای دواتگری برای تهیه گزارش فوت ستار بهشتی تقدیر و تشکر داشته باشیم، اما آن پاراگرافی که مورد نظر بود در گزارش وجود نداشت.

وي افزود: در ملاقاتي که مادر و خواهر آن مروحوم با بنده داشتند به اين مطلب ا ذعان کردند در هنگام دستگيري ستار بهشتي هيچ گونه حکمي در اختيار ماموران نبوده و حتي زماني که از ماموران درخواست حکم کردند آنها با اسلحه و به زور وارد منزل شدند.

مطهري تصريح کرد: البته بايد اين مطلب را بگويم که به دليل رفع شبهات در ا ين زمينه خود من به تحقيق در اين مسئله پرداختم و بايد اين نکته را گوشزد کنم که اين گفته درست است که ماموران در هنگام دستگيري وي حکم قضايي در اختيار نداشتند.

نماينده تهران، ري،‌ شميرانات واسلامشهر در انتها از رئيس مجلس خواست تا نسبت به اين مسئله پيگيري‌هاي لازم را انجام دهد.
 
علی لاریجانی رییس مجلس در واکنش به این تذکر گفت: برای ما گزارش کمیسیون مبنا است و آقای دواتگری به این مسائل رسیدگی کردند. در گزارش ایشان تخلف پلیس فتا مطرح بوده که هم نیروی انتظامی و هم قوه قضاییه در حال رسیدگی به آن هستتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، ستار ، بهشتی ، حکم ، قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار