رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان، از برگزاری سومین جشنواره زمستانی این رشته ورزشی به میزبانی استان خود خبر داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علیرضا شمس پور رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان افزود: با اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان، سومین جشنواره ورزشی همدان در سه رشته دوچرخه سواری، اسکی و کوهنوردی برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این جشنواره دوچرخه سواران 10 تیم برتر کشور در بخش آقایان، در رشته کوهستان و در ماده کراس کانتری از روز جمعه ششم بهمن ماه به مدت 2 روز ، در شهرستان نهاوند با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان درباره زمان پذیرش تیم های شرکت کننده در این جشنواره بیان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته روز پنج شنبه پنجم بهمن ماه زمان پذیرش تیم های شرکت کننده در این جشنواره خواهد بود.


وی درباره سهمیه تعلق گرفته به استان خود برای حضور در این جشنواره یادآور شد: با توجه به میزبانی استان همدان در برگزاری سومین جشنواره ورزشی زمستانی، یک تیم از استان همدان و 2 تیم از شهرستان نهاوند به عنوان نمایندگان همدان حضور خواهند داشت.

شمسی پور تصریح کرد: پس از اتمام این جشنواره به 10 نفر برتر جوایز و تندیس حضور اهدا خواهد شد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان درباره برگزاری این جشنواره در بخش بانوان نیز تصریح کرد: با توجه به نتایج کسب شده در دو دوره گذشته این جشنواره و استقبال گسترده دوچرخه سواران سراسر کشور ، از هم اکنون به دنبال فراهم کردن برگزاری این جشنواره در بخش بانوان از سال آینده هستیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار