درگیریهایی بین جوانان انقلابی بحرین و مزدوران رژیم آل خلیفه در مناطق مختلف این کشور با پرتاب کوکتل مولوتوف به سوی مزدوران رژیم و شعار بریده باد دستانت ای حمد همراه بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، درگیریهایی بین جوانان انقلابی بحرین و مزدوران رژیم آل خلیفه در مناطق مختلف این کشور رخ داد.

 تظاهرکنندگان در منطقه الدیه بحرین، فریادهای سرنگون باد حمد (بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین) و بریده باد دستانت ای حمد سرداده بودند که با یورش مزدوران رژیم حاکم روبرو شدند.

نظامیان رژیم با شلیک گاز اشک آور برای متفرق کردن تظاهرکنندگان تلاش کردند. جوانان انقلابی بحرین هم در مقابل، به سوی خودروهای مزدوران آل خلیفه سنگ پرتاب کردند.

تظاهرکنندگان در منطقه الدیه که با حضور روحانیون برگزار شد، برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) و سلامتی ایشان دعا کردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات با زندانیان در بند رژیم آل خلیفه ابراز همبستگی کردند.

جوانان انقلابی بحرین با مزدوران رژیم حاکم در منطقه النویدرات هم درگیر شدند. جوانان بحرینی تلاش کردند مانع از یورش نظامیان آل خلیفه به مناطق مسکونی شوند.

منطقه شهرکان بحرین هم شاهد درگیریهایی بین تظاهرکنندگان و نظامیان رژیم آل خلیفه بود. مزدوران آل خلیفه دهها گاز اشک آور به سوی تظاهرکنندگان در مناطق مسکونی شلیک کردند. انقلابیون بحرینی هم در مقابل کوکتل مولوتوف به سوی مزدوران رژیم حاکم پرتاب کردند.

جوانان انقلابی بحرین با مزدوران آل خلیفه در منطقه راس الرمان هم درگیر شدند. شلیک گازهای سمی به سوی انقلابیون بحرینی در این منطقه باعث زخمی شدن شماری از شرکت کنندگان در تظاهرات در منطقه راس الرمان شد. نظامیان رژیم بحرین برای مجازات ساکنان مناطقی که در آنها تظاهرات برگزار می شود، گازهای اشک آور به داخل خانه ها شلیک می کنند.
برچسب ها: انقلاب ، بحرین ، آل خلیفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار