رئیس اتحادیه فوتبال؛

جایم در اتحادیه خوب است / سقف قرارداد صد میلیونی کمکی به فوتبال نمی کند

عزیزاله محمدی گفت: پیشنهادی برای برگشتن به سازمان لیگ نداشتم جایم در اتحادیه فوتبال خوب است.

عزیزاله محمدی رئیس اتحادیه فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،افزود:در اتحادیه فوتبال برای پیشرفت فوتبال کار می کنیم و در ضمن جای من در اینجا راحت و خوب است. برای بازگشت به سازمان لیگ کسی با من صحبت نکرده است، بهروان فردی زحمت کش است که برای سازمان لیگ تلاش می کند.

وی ادامه داد: غلامرضا بهروان منزلش در مازندران است ولی شب و روز برای سازمان لیگ انجام وظیفه می کند.

محمدی در مورد خصوصی سازی فوتبال خاطر نشان کرد: در اواسط این هفته یک جلسه با اعضای کارگروه اقتصادی اتحادیه فوتبال خواهیم داشت تا طرح جامعه ای را برای خصوصی سازی فوتبال ایران تدوین کنیم.

وی ادامه داد: این طرح به مجلس شورای اسلامی خواهد رفت تا تصویب شود و این طرح به خصوصی سازی باشگاه ها کمک می کند و این خصوصی شدن به نفع فوتبال ایران است.

رئیس اتحادیه فوتبال اضافه کرد: این طرح برای خصوصی سازی باشگاه های فوتبال ایران موثر خواهد بود و باشگاه ها باید برای خصوصی سازی کمک کنند و مدیران باید وقت خود را برای این جلسات بگذارند.

عزیزاله محمدی در مورد طرح هایی که در فوتبال ایران تصویب می شود خاطر نشان کرد: به کارها و طرح هایی که برای فوتبال ایران داشتیم اعتقاد کامل داریم. بعضی از دوستان نیز در جایگاه های مختلف این طرح ها را در هیئت رئیسه فدراسیون تایید و امضاء کردند.

وی ادامه داد: در گذشته طرح هایی که تصویب شد فقط رای من نبود و تمام اعضای هیئت رئیسه روی آن صحه گذاشتند،مثل سقف قرارداد که بعضی از آنها نظر به سقف قرارداد 100 میلیون تومانی داده بودند.صمدی در مورد پیشنهادات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: از طرف فدراسیون فوتبال به AFC پیشنهادی را داریم 65 درصد از  سقف قراردادها صرف درآمد باشگاهها شود تا هزینه قرار داد بازیکنان و مربیان تامین شود.

رئیس اتحادیه فوتبال ادامه داد: بعضی از دوستان نظر داشتند که این 65 درصد زیاد است و آن را 50 درصد کنیم از ابتدا طرح نیز من مخالف این طرح بودم.

وی اضافه کرد: فوتبال باید خصوصی شود چون فوتبال ما بیت المال هزینه می کند برای قرار داد بازیکنان و مربیان سقف قرار داد گذاشتیم قانون خوب اجرا شد یا که رعایت کردند.

محمدی تصریح کرد: بعضی از تیمها این قانون را دور زدند سعی ما در خوب اجرا شدن قانون بود که تیم ها باید به این قانون پایبند باشند درآمد فوتبال باید از خود فوتبال تامین می شود.

وی ادامه داد: آیا هزینه های بالا کیفیت فوتبال را بهتر می کند ؟ آیا با دادن یک میلیارد تومان به یک بازیکن فوتبال پیشرفت خواهد کرد؟

رئیس اتحادیه فوتبال تاکید کرد: خصوص سازی فوتبال ایران به نفع فوتبال ملی باشگاهها و بازیکنان فوتبال است ولی وقتی بازیکنان توسط پول بیت المال به باشگاه می آید هیچ گاه فوتبال پیشرفت نمی کند ولی این مسائل باعث نمی شود که خواستار گذاشتن سقف قرار داد پایین باشیم مثلا آیا اگر سقف قرار داد بازیکنان 100 میلیون تومان باشد فوتبال بهتر می شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار