‍مدير مؤسسه اطلاعات گفت: آيت‌الله "حاج آقا مجتبي تهراني" يکي از پيشکسوتان انقلاب و از ياران صميمي،شريف و همراه امام(ره) بودند، رابطه نزديکي با حاج آقا مصطفي داشتند و هم چنين تابع امر رهبري بودند

 به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران  سيد محمود دعايي امروز در حاشيه مراسم ختم آيت‌الله "حاج آقا مجتبي تهراني" در جمع خبرنگاران درباره شخصيت آن مرحوم گفت: وي بيش از سه دهه مشغول تربيت شاگردان در حوزه‌هاي علميه بود. ويژگي خاص آن مرحوم خلوص ، بي ريايي و شيدايي در مسير حق بود.

وي افزود: مرحوم آيت‌الله "حاج آقا مجتبي تهراني"  يکي از پيشکسوتان انقلاب و از ياران صميمي،شريف و همراه امام (ره)بودند، رابطه نزديکي با حاج آقا مصطفي داشتند و هم چنين تابع امر رهبري بودند .

"دعايي" تصريح کرد: فقدان وي خسارت بزرگي بر جامعه طلاب و اساتيد اخلاق بود،بنده در دوراني که توفيق خدمت داشته و در نجف بودم در محضر ايشان كسب فيض مي‌كردم.
 
مدير مؤسسه اطلاعات در پايان خاطرنشان كرد: مرحوم "حاج آقا تهراني" هميشه بر حسب احساس تکليف من را براي ارشاد به محضر خود احضار مي‌کردند و نصيحت و رهنمودهاي ايشان در مسير کار و خط مشي ما در روزنامه موثر بود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: مدیر ، مؤسسه ، اطلاعات ، حوزه ، علمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار