مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: در زمینه استخدام قهرمانان کشور محدودیت نخواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: در زمینه استخدام قهرمانان کشور محدودیت نخواهیم داشت.

صاحب حجتی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: وزارتخانه در حال رایزنی با مجلس شورای اسلامی برای استخدام مدال آوران و قهرمانان ورزشی است و در صورت طی مراحل قانونی، ما محدودیتی برای جذب این ورزشکاران نخواهیم داشت.

مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تغییر مدیریت در سراسر کشور گفت: مدیران ورزش و جوانان در سراسر کشور باید در دو حوزه ورزش و جوانان فعالیت کنند و استان چهارمحال و بختیاری در این دو حوزه فعالیت مناسبی داشته است.

وی لزوم بکارگیری نیروهای متخصص را یکی از مهمترین نیازهای وزارت ورزش و جوانان برشمرد و افزود: نیازهای امروز در حوزه ورزش و جوانان می طلبد که ضمن استفاده از تجربیات پیشکسوتان و صاحبان اندیشه به یک ثبات نیروی انسانی و مدیریت نیز دست پیدا کنیم.

حجتی در پایان گفت:ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور را بر اساس ظرفیت و پتانسیل تقسیم بندی کرده ایم و تخصیص اعتبارات در حوزه ورزش و جوانان بر اساس این تقسیم بندی خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار