همزمان با دهه آخر ماه صفر، 336 مبلغ و روحانی در استان چهارمحال و بختیاری در امر تبلیغ و ترویج معارف اسلامی فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: این روحانیون و مبلغین در شهرهای مختلف این استان به امر تبلیغ معارف اسلامی می پردازند.

حجت الاسلام سید عبدالحمید صفوی افزود: هم زمان با اربعین حسینی، ایام سوگواری رحلت حضرت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، 78 روحانی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به همراه 50 نفر از روحانیون معاونت تبلیغ و آموزش‌های كاربردی طرح هجرت فعالیت تبلیغی خود را آغاز كرده اند.
به گفته وی، 30 نفر از سازمان اوقاف و امور خیریه و 20 مبلغه اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، فعالیت های تبلیغی را در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان انجام می دهند.
حجت الاسلام صفوی اظهار داشت: 28 روحانی اعزامی در این مدت به مناطق عشایری شهرستان كوهرنگ اعزام می شوند.

وی گفت: 130 مبلغ و مبلغه مقیم استان چهارمحال و بختیاری هم در دهه پایانی ماه صفر به امر مقدس ترویج نشر ارزش‌های اسلامی پرداخته و در برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی، رحلت حضرت رسول اكرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) مشاركت می كنند.

حجت الاسلام صفوی افزود: ارتقاء كیفی برنامه های عزاداری، تبیین معارف اسلامی همچون: اعتقادات، اخلاق اسلامی، احكام و سیره معصومین (علیهم السلام)، بیان سیره عملی، فضایل اخلاقی و معنوی حضرت امام حسین(ع) و مسئله ولایت با استفاده از منابع معتبر و شناخته شده از برنامه های این مبلغین و روحانیون می باشد. 

رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: برگزاری نماز جماعت اول وقت، توجه به برپایی مراسم قرائت زیارت اربعین، زیارت حضرت رسول(ص) و صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) در برنامه های اصلی روحانیون اعزامی قرار دارد./ع

برچسب ها: تبلیغ ، دهه صفر ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.