سرپرست هیئت بازرسین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عنایت‌های مستقیم و بی‌دریغ فرمانده معظم کل قوا به اين نیرو گفت: خوشبختانه نیروی دریایی به عنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت دریایی و ملی کشور، داراي توانمندي بسياري است.

امیر دریادار دوم "خرداد حکیمی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رزمایش تخصصی ولایت 91 و پرتاب موفق موشک سطح به سطح "نور" از عرشه "ناوشکن سبلان" اظهار داشت: ناوشکن سبلان از آغاز رزمایش، فرماندهی سریال‌های عملیات دریایی رزمایش را بر عهده داشت.

وي ادامه داد: برای موفقیت این عملیات از مدت‌ها پیش تمهیدات لازم در نظر گرفته شد و کارهای تخصصی به مرحله اجرا درآمد، لذا خوشبختانه شاهد پرتاب موفقیت آمیز موشک نور بودیم.

سرپرست هیئت بازرسین نیروی دریایی ارتش با تأکيد بر آمادگی اين نيرو گفت: خوشبختانه‌ با عنایت‌های مستقیم و بی‌دریغ فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانسته بیش از پیش، آمادگی رزمی خود را ارتقا بخشد و این نشأت گرفته از دید بصیر ایشان است که اگر حمایت بی‌دریغ ایشان نبود به این سطح از آمادگی نمی‌رسیدیم.

حکیمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه نیروی دریایی به عنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت دریایی و قدرت ملی کشور در سطح بسيار بالايي از توانایی قرار دارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار