معاون امور جوانان سازمان ورزش و جوانان استان تهران گفت:چند وجهی بودن حوزه جوانان، ساماندهی امور آنان را نیازمند خردجمعی و اهتمام همه مسؤولان متولی می کند.

عباس گچکار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت: در حوزه جوانان چند جایگاه تصمیم گیر و تصمیم ساز در کشور وجود دارد که بطور مستقیم یا غیرمستقیم برنامه های این حوزه را عملیاتی می کنند.

وی گفت: یکی از حوزه ها، شورای عالی جوانان به ریاست مقام عالی دولت و دبیری وزیر ورزش و جوانان است.

معاون سازمان ورزش و جوانان استان تهران افزود: تصمیمات این شورا به ستاد ملی ساماندهی امور جوانان ابلاغ می شود که پس از آن برای اجرا در اختیار ستادهای استانی و شهرستانی قرار می گیرد.

وی بیان کرد: چون وزارت ورزش و جوانان در اواخر سال 89 با ادغام دو سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی شکل گرفت و وضعیت ساختاری اش در ابتدا بطور دقیق مشخص نبود، از برنامه بودجه عقب افتاد.

گچکار ادامه داد:حوزه جوانان  با در بر داشتن مسائلی نظیر ازدواج، مسکن، اشتغال، هویت و . . . یک مقوله چند وجهی است.

وی بیان داشت: پرداختن به همه این موضوعات کلان توسط یک دستگاه آن هم با امکانات و اعتبارات محدود، بتنهایی امکانپذیر نیست.

معاون سازمان ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: به طورقطع مطالبات و مسائل جوانان با حضور و مشارکت حداکثری خود آنان در حوزه مسؤولیت پذیری رنگ و بوی بهتری به خود می گیرد.

وی گفت: در این زمینه برگزاری نشست های تخصصی نخبگان جوان و اولویت بندی مسائل حوزه جوانان با کمک و همیاری دستگاه های اجرایی دولتی و سازمان های مردم نهاد غیر دولتی بسیار راهگشا است.

گچکار گفت: برگزاری همایش و کارگاه آموزشی ˈجوان مطهرˈ برای ترویج افکار و اندیشه های شهید مطهری، برگزاری اجلاس ˈامام بیداریˈ با هدف شناخت اندیشه های امام راحل در دانشگاه تهران و برگزاری نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد جوانان استان با مسؤولان در قالب حلقه گفت وگو با عنوان همایش ˈدیروز، امروز، فرداˈ از جمله برنامه های این سازمان در 9 ماه نخست امسال بود./ع

برچسب ها: جوانان ، خرد جمعی ، متولی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.