دور نخست مسابقات بزرگ فوتسال جام پنت هاوس، گرامیداشت دهه مبارک فجر که به همت کمپانی مسکن پنت هاوس و باهمکاری اتحادیه املاک و هیات فوتبال مشهد از 8دی‌ماه درسالن کوثر با شرکت 64 تیم در 16 گروه 4 تیمی آغاز گردیده، پس از انجام 32بازی و به ثمر رسیدن 201 گل به پایان رسید. در این دور، داوران به 41 بازیکن کارت زرد و 1کارت قرمز نشان داده‌اند که این تعداد اندک کارت، نشان از رعایت بازی جوانمردانه از سوی بازیکنان دارد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با توجه به نتایج به دست آمده در دور اول، تیمهای مسکن آبآ، پنت هاوس، جام عسل، فرداگسترتوس، صدرا اسپرت، آس اسپرت، مشهد الرضا(ع)، صفاتوس، جزیره لی و مسکن عابدزاده که از نامداران فوتسال مشهد استفاده کردهاند، شانس بیشتری برای صعود به مراحل بالاتر دارند.

دور دوم این مسابقات نیز طبق برنامه اعلام شده با بازی دوتیم پاژ و موسسه مالی و اعتباری فردوسی در ساعت 18 روز جمعه 15 دیماه آغاز شد و با پیگیری در روزهای 18، 23 و 27 دیماه ادامه خواهد یافت.

قضاوت این مسابقات را که با حضورخبرنگاران ورزشی و پیشکسوتان فوتبال مشهد به همراه خیل عظیم تماشاگران علاقمند فوتسال به حساسیت خاصی رسیده، آقایان توانا، طلوع،دلیری، علی قهرمانی، امیرفریمانی، نوروزی و خدابنده به عهده داشتهاند. سرپرستی مسابقات نیز بر عهده حبیب بادلیان مسئول اجرائی هیات فوتبال مشهد است.

مجید رجایی بازیکن پیشکسوت باشگاه ابومسلم و مدیر ورزش کمپانی مسکن پنت هاوس در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ما گفت: ما از مسئولین ورزش مشهد هیچ گونه توقع خاصی نداریم و تا این مرحله که ما را کمک کردهاند، سپاسگزاریم ولی حداقل انتظار داریم با توجه به اینکه برای اولین بار به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر این مسابقات با سرمایهگذاری بخش خصوصی برگزار میشود فقط مارا از حضور سبزشان بی نصیب نگذارند و با این حضور، مایه دلگرمی دوستانمان در کمپانی مسکن پنت هاوس و ورزشکاران شرکت کننده باشند.


برچسب ها: دور ، نخست ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.