حضور سرپرست فدراسیون در سالن برگزاری مسابقات سوپرلیگ و لیگ برتر، پخش مستقیم از دو شبکه سیما، جداسازی امتیازات کاتا و کومیته، داوری های بدون معترض، از نکات مورد توجه رقابتهای هفته آغازین دور برگشت بود.

*به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران دور برگشت رقابت‌های سوپر لیگ و لیگ برترکاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور در حالی روز جمعه در سالن شهید افراسیابی برگزار شد که علیرضا سمندر، سرپرست فدراسیون از نزدیک شاهد این رقابتها بود. در زمان ورود سرپرست فدراسیون به سالن مسابقات تعطیل و تمامی کاراته کاهای حاضر در سالن نسبت به سرپرست فدراسیون ادای احترام کردند.

*هفته اول دور برگشت سوپرلیگ کاراته هم از شبکه سوم سیما و هم از شبکه ورزش به صورت مستقیم پخش شد. صدا وسیما امسال نگاه ویژه ای به رشته های غیر فوتبالی و پخش مستقیم رقابتهای این رشته ها دارد.

*محسن آشوری دبیر فدرسیون کاراته در حاشیه رقابتهای سوپرلیگ و لیگ برتر اعلام کرد که در پایان رقابتها لیگ، هرچند رتبه تیمها براساس مجموع نتایج دو بخش کاتا و کومیته محاسبه و تیم های برتر معرفی می شوند، اما در عین حال تیمها براساس نتایجی که در کاتا و کومیته بدست می اورند جداگانه رتبه بندی می شوند و به آنها جام قهرمانی اهدا خواهد شد.

*همانند هفته های گذشته اعتراضی از سوی سرپرستان و مربیان نسبت به قضاوت دیدارهای سوپرلیگ و لیگ برتر مشاهده نشد.

*ذبیح الله پورشیب دارنده چهار طلا مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای اسیایی که در دور رفت سوپرلیگ بدون تیم بود، در نیم فصل دوم به تیم مقاومت ملحق شد و این تیم را در هفته اول دور برگشت همراهی کرد.

*فریبرز جهانبخش، عضو اسبق تیم ملی که در رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در سال 1989 استرالیا بر سکوی دوم ایستاد و سالیان سال است که در کشور ژاپن اقامت دارد، روز به سالن شهید افراسیابی آمد تا نظاره گر این رقابتها باشد.

* یکی از کارشناسان کاراته پس از نمایش ضعیف برخی از ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی گفت: این شکستها هرچند ناخوشایند است، اما سبب می شود که آنها بخودشان بیایند و متوجه شوند که اگر با آمادگی مطلوب وارد تاتامی لیگ نشوند سرنوشتی جز ناکامی در انتظارشان نخواهد بود. / با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار