مدیر امور برق شرق شرکت توزیع برق اصفهان از افتتاح 30 طرح برق رسانی با هزینه ای افزون بر 30 میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان حمیدرضا سلطانی در جمع خبرنگاران ، برق رسانی به واحدهای مسکونی اطشاران از بزرگترین طرح های دهه فجر خواند و افزود: در این طرح به دو هزار و500 واحد مسکونی به وسیله 13 پست زمینی برق رسانی خواهد شد.

وی همچنین از بهبود روشنایی خیابان آیت در شرق اصفهان خبر داد و گفت: 51 پایه فلزی و دو هزار متر طول مسیر شبکه فشار ضعیف به منظور روشنایی در این خیابان نصب شده است.

مدیر امور برق شرق شرکت توزیع برق اصفهان گفت: این طرح با هزینه ای افزون بر دو میلیارد و170 میلیون ریال در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: برای ایجاد تعادل بار و ظرفیت سازی برای مشترکان جدید و جلوگیری از کاهش خاموشی های احتمالی و رفع حریم شبکه های برق یک دستگاه ترانس 400 کیلو ولت آمپر در خیابان آل زیار احداث شد.
سلطانی گفت:در مرحله دوم این طرح200 متر کابل کشی فشار ضعیف و حدود300 متر بهینه سازی شبکه های فشار ضعیف هوایی انجام خواهد شد.

مدیر امور برق شرق شرکت توزیع برق اصفهان همچنین از پذیرش پنج هزار و800 مشترک جدید خبر داد.

وی با اشاره به تعدیل مصرف انرژی نیز گفت: از سال گذشته تا کنون یکهزار و340 چراغ لاکپشتی در محدوده این امور تعویض شده است.

کارشناس واحد مهندسی و امور اجرایی امور برق شرق اصفهان نیز گفت: بستر مطالعاتی سامانه اطلاعات جغرافیایی برای اولین بار در کشور در امور برق شمال و شرق اجرایی شده است.

وحید متقی افزود: در سال گذشته 530 طرح با همکاری توسط 12 گروه پیمانکاری اجرا شده است.

وی همچنین از کسب رتبه اول در کاهش خاموشی های ناخواسته و خواسته توسط این امور خبر دادوگفت: معایب جزئی حداکثر در دو روز و معایب کلی در یک هفته رفع خواهد شد.

برچسب ها: اصفهان ، افتتاح ، طرح ، برق ، رسانی ، دهه ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.