فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد اصفهان از انهدام باند سارقان و كشف 165 فقره سرقت منزل در چندين عمليات پليسي در نه ماهه سال جاري اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان سرهنگ "محمد پرتوي " در نه ماه امسال در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با مجرمان و سارقان تحت تعقيب مأموران انتظامی این شهرستان با بكارگيري كليه توان و امكانات ، عمليات پليسي مختلفي را برای شناسايي و دستگيري مجرمان به اجرا گذاشتند .

اين مقام انتظامي عنوان داشت:در اين مدت چندين گروه گشت انتظامي در نقاط مختلف به تحقيقات انتظامي پرداختند و موفق شدند پس از مدتها كار اطلاعاتيمخفيگاه تعدادي از سارقان را شناسايي و در عمليات منسجم و هماهنگ آنان را دستگير كنند.

وي افزود: در اين عمليات كه با همكاري عوامل يگان امداد و ماموران انتظامي چند كلانتري شهرستان نجف آباد صورت گرفت، 165فقره سرقت از نوع سرقت هاي منزل در اين شهرستان كشف و مقادير زيادي لوازم مسروقه از مخفيگاه متهمان بدست آمد.

اين مقام مسئول تصريح كرد: در اين خصوص چندين پرونده قضايي تشكيل وهمه متهمان دستگير شده بازجويي شدند وبا شناسایی تمامي مالباختگان اموال مسروقه به آنان بازگردانده شد . /ع

برچسب ها: اصفهان ، انهدام ، باند ، سارقان ، منزل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.