نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی موثرترین راهبرد مقابله با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، ، شهلا میرگلوبیات افزود: نخستین قدم در راه تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی خودداری از اسراف در ابعاد مختلف است و این مهم تحقق نمی شود مگر آن‌ كه تحولات اساسی در مبانی رفتار جامعه به وجود‌ آید.

وی بیان كرد: ملت ایران در زمان جنگ تحمیلی با پیروی از ولایت فقیه در خطوط نبرد با دشمن حاضر شدند و امروز باید با اقتصاد مقاومتی با تحریم های دشمن مقابله كنیم.

وی با اشاره به ضرورت تلاش مضاعف مسوولان در این نبرد اقتصادی اظهار كرد: مردم نیز یكی از اركان اصلی اقتصاد مقاومتی هستند كه باید از شرایط موجود مطلع باشند و چگونگی هزینه ها، امكانات و مشكلات را بدانند.

میرگلوبیات ادامه داد: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده صحیح از كالاهای ساخت داخل در سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی باید حركت در مسیر اقتصاد مقاومتی را در برنامه قرار دهیم.

وی افزود: در سال های اخیر ارتباطات خوبی بین دانشگاه ها و مراكز صنعتی و اجرایی كشور برقرار شده و امروز نیز دانشگاه ها باید تاثیرگذاری و نقش آفرینی بیشتری در عرصه اقتصاد مقاومتی داشته باشند. /ع

برچسب ها: اقتصاد ، مقاومتی ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.