سرمربی تیم کشتی آزاد داماش بابل گفت:رسیدن به فینال رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد حداقل امتیازی بود که باید به آن می رسیدیم.

تقی  اکبر نژاد در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ در حالی مغلوب پرسپولیس جویبار شدیم که  اگر دچار بد شانسی  نمی شدیم به فینال می رسیدیم.

وی ادامه داد:در وزن 60کیلوگرم 2 بار گوی شانس به ضرر مسعود اسماعیل پور  افتاد ودر وزن 74 کیلوگرم واقعا داوران حق ایمان محمدیان خوردند وگرنه مطمئن باشید تیم ما به مرحله نهایی لیگ می رسید.

اکبرنژاد تصریح کرد:جذابیت های کشتی به همین برد و باخت ها است،تیم داماش برای نخستین بار در مسابقات لیگ شرکت می کرد وبرای تجربه اول مقام سومی عنوان بدی نبود اما باور کنید شایستگی قهرمانی را داشتیم.

وی اضافه کرد:در دیدار رده بندی مقابل تیم فولاد ماهان سپاهان قرار گرفتیم و با توجه به این که در دو دیدار رفت وبرگشت مرحله گروهی این تیم را شکست داده بودیم شناخت خوبی از آنها داشتیم که در نهایت نیز با نتیجه 4 بر 3 از سد این تیم اصفهانی گذشتیم.

وی درباره این که آیا سال آینده نیز در لیگ تیم داماش سال آینده هم در لیگ حضور خواهد داشت گفت:این تصمیمی است که باید مدیر عامل باشگاه بگیرد اما فکر می کنم اگر قرار باشد لیگ به این فشردگی برگزار شود نه تنها داماش بلکه  اسپانسر های دیگر نیز حاضر به تیم داری در این مسابقات نخواهند بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار