مدیر کل راه ‌و شهرسازی خراسان‌رضوی گفت: آزادراه حرم تا حرم پیش از سال جدید کلنگ زده می‌شود که 340 کیلومتر آن در خراسان‌رضوی قرار دارد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدرضا قلندر در جلسه مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی افزود: در بخش مسکن فعالیت اصلی دولت نهم و دهم در پروژه مسکن مهر متمرکز شده است که عظیم‌ترین پروژه عمرانی است و سبب خانه‌دار شدن افراد زیادی به ویژه ‌دهک‌های پائین‌تر جامعه می‌شود.

مدیرکل راه ‌و شهرسازی خراسان‌رضوی افزود: 116 هزار واحد پروژه مسکن مهر در مشهد عملیاتی شده که 42 هزار واحد آن در گلبهار است و میانگین پیشرفت فیزیکی تمام پروژه‌های مسکن مهر تاکنون 62 درصد بوده است.

قلندر خاطر نشان کرد: طبق برنامه‌ریزی 41 هزار واحد تا پایان سال باید افتتاح شود که در این راستا اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی 50 هزار واحد را هدف‌گذاری کرده است.

وی تاکید کرد: مسکن مهر پروژه‌ای نیست که تنها اداره راه و شهرسازی آن را انجام دهد و نیازمند همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی است.

مدیرکل راه ‌و شهرسازی خراسان‌رضوی یادآور شد: تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای بین بانک مسکن برای ارائه تسهیلات و انبوه‌سازان به عنوان سازنده و اداره راه‌ و شهرسازی برای تهیه زمین در پروژه‌های مسکن مهر منعقد شد.

برچسب ها: مدیر ، کل ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.