ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز سن بالای بازیکنان را عامل باختهای تیمش می داند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پس از شکست 103بر99 مقابل فیلادلفیا به عنوان شانزدهمین باخت لیکرز در این فصل، کوبی برایانت از مشکلات تیمش و کمبود انرژی بازیکنان صحبت کرد و گفت: دلیل این کم بودن انرژی تیمی سن بالای بازیکنان ما است اما باید به هر شکل این مشکل را حل کنیم. باید کمی در دفاع تیم تغییر ایجاد کنیم و بفهمیم مشکل حمله در کجاست؟

کوبی ادامه داد: شما یک تیم مسن را در مقابل فیلادلفیا دیدید ما واقعاً کند هستیم و در مقابل تيمي جوان و با انرژی بالا قرار داشت.

ستاره تیم اول شهر لس آنجلس از طرفی به تمجید ازتیم همشهری یعنی کلیپرز پرداخت: شاید این یکی از بهترین هایی باشد که در 17 سال دوران بازی ام دیده ام نگه داشتن نوار پیروزی برای 16 مسابقه به تمرکز بالا، اتحاد و عمق تاکتیکی آنها بر می گردد که به شیوه های مختلف توان بردن تیم ها را دارند و البته اینکار آسانی نیست.

**شوخی برایانت با شکیل اونیل

شاید برایانت در طول سالهای بازی با بازیکنانی مثل گسول درک فیشر دوست شده باشد اما قطعاً دشمنانی هم با رفتار خود پیدا کرده مثل شکیل اونیل.

چند روز بعد از مراسم نصب پیراهن "جمال ویکلز" بازیکن سالهای قبل لیکرز در ورزشگاه استیپاس سنتر، برایانت هم به فکر مراسم بزرگداشت خود بعد از بازنشستگی افتاد ودر این میان به شوخی شکیل اونیل را به عنوان دوستی معرفی کرد که در این مراسم کوبی را معرفی می کند!

برایانت و اونیل در طول سالهای بازی رابطه خوبی با هم نداشته و کوبی مانند همیشه با جسارت در این مورد شوخی می کند./آق
برچسب ها: برایانت ، بسکتبال ، لیکرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار