شرکت های دانش بنیان که در زمینه تولیدات بیومواد دندانی در حال فعالیت هستند، پیشرفت چشمگیری داشته اند و با توجه به اقتصاد مقاومتی می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

عباس منزوي دانشیار گروه پروتز دندانی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: فعالیت های پایه ای در بحث تولید علم و ساخت مواد دندانی در کشور در صورت تعامل با صنعتگران عامل ارتقا در مباحث اقتصادی هم خواهند بود.
 
منزوی در ادامه گفت: کارهای تحقیقاتی و پایه ای در کلنیک ها بدون تحقیق و پژوهش امکانپذیر نیست و ورود دانشجویان مراکز تحقیقاتی با تأیید و توانمندی Phd by Resarch که مبتنی بر پژوهش محوری است می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات عرصه های علمی باشد.
 
آموزش لیزر برای کارشناسان ضروری است، آموزش لیزر برای تعدادی از کارشناسان صورت پذیرفته است و در بحث آموزش لیزر باید تعدادی کارشناس، آموزش دیده شود.
 
رئیس مرکز تحقیقات لیزر در دندانپزشکی افزود: هم اکنون خدمات لیزر روی نسوج سفت و نرم، برداشتن ضایعات داخل دهانی، برش دادن و بهره گیری از لیزر کم توان برای درمان مفصل گیجگاهی فکی یا زخم دهانی و بهره گیری از لیزر کم توان برای ضد عفونی کردن کانال ریشه دندان مورد استفاده قرار می گیرد و در سالهای اخیر توانستیم شاهد ارتقا خدمات سلامت به هم میهنان باشیم./ع2
برچسب ها: دانش ، دندان ، دانشگاه ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار