آیت اله زاده: هدايتي گفت از فوتبال زده شده است!

مدیر عامل گهر درود گفت: در صحبتهایی که ما با هدایتی داشتیم وي این موضوع را این طور عنوان کردند که به علت فشارهایی که در این مدت به روی من آمده است از فوتبال دلزده شده ام و تصمیم گرفته است که این تیم را واگذار کند.

آیت اله زاده مدیر عامل گهر درود در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص واگذاری در خصوص واگذاری مالکیت این باشگاه از هدایتی به ایثارگران تهران گفت: قرار بود که در چند روز گذشته جلسه ای را با ایثارگران برگزار کنیم که به علت آلودگی هوا و تعطیلی این جلسه به اولین روز کاری موکول شد.
 
وی در ادامه در خصوص مالک جدید تیم گهر گفت: ایثارگران تهران یک شرکت تعاونی است که زیر مجموعه سپاه پاسداران می باشد که قرار است مالکیت تیم گهر درود را در اختیار بگیرد.
 
وی در ادامه در خصوص اینکه چه موضوعی پیش آمد تا هدایتی مجبور به واگذاری مالکیت این باشگاه گهر افزود: در صحبتهایی که ما با هدایتی داشتیم وي این موضوع را این طور عنوان کردند که به علت فشارهایی که در این مدت به روی من آمده است از فوتبال دلزده شده ام و تصمیم گرفته است که این تیم را واگذار کند.
 
آیت اله زاده در ادامه در خصوص اینکه چه اتفاقی افتاده است که از زمان ورود تیم گهر به لیگ برتر این تیم تاکنون سه مالک جدید پیدا کرده است گفت: تیم گهر در ابتدا در اختیار شهرداری درود بود که این ارگان به علت کمبود بودجه قادر به تأمین بودجه این تیم نبود و ما مجبور شدیم که با هدایتی در حضور مالکیت این تیم صحبت کنیم.

وی در ادامه در خصوص بودجه این تیم افزود: تیم گهر در ابتدای فصل با 2میلیارد بسته شد که اکثر تیم های لیگ برتری که از نظر مالی در سطح خوبی به سر می بردند تیم های خود را با 7 الی 8 میلیارد بسته اند.
 
وی در پایان در خصوص بازی گهر با پرسپولیس افزود: تیم گهر به کمک مایلی کهن در سطح آمادگی خوبی به سر می برد و من امیدوارم که بتوانیم پرسپولیس را در خانه شکست دهیم تا دل هواداران شاد کنیم./آق

برچسب ها: مالکیت ، گهر ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار