دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی از حضور عبدالحمیم بن قادر ریاست فدراسیون آسیایی سپک تاکرا درایران خبر داد و اظهار داشت: بهمن ماه سال جاری میزبان عبدالحمیم بن قادر هستیم.

عبدالحسین دلداده مهربان دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فدراسیون انجمن های ورزشی مدت کوتاهی است فعالیت خود را در رشته های مختلف آغاز کرده است و خوشبختانه در زمینه های مختلف ورزشی موفقیت های قابل قبولی را نیز کسب کرده ایم.

وی ادامه داد: از میان انجمن های فعال در فدراسیون انجمن های ورزشی انجمن سپک تاکرا علی رغم اینکه به نسبت سایر رشته ها، نوپاتر است اما با برنامه ریزی های صحیح و منظم سهراب آزاد رئیس انجمن سبب شده است تااین رشته پیشرفت محسوس و تحسین برانگیزی داشته باشد.

مهربان افزود: سپک تاکرا جزو رشته هایی است که در مسابقات بین المللی و برون مرزی آسیایی شرایط کسب مدال های زیاد را دارا است از اینرو یکی از اهداف فدراسیون انجمن های ورزشی ایجاد شرایط و زمینه های پیشرفت لیگ سپک تاکرا است.

دبیر فدراسیون تصریح کرد: توزیع 24 مدال رنگارنگ در دوبخش مردان وزنان رشته سپک تاکرا نشان دهنده اهمیت این رشته در نزد مسئولان ورزشی کشورهای آسیایی و جهانی است. بنابراین درصدد هستیم تا با همکاری با وزارت ورزش و جوانان شرایط موفقیت تیم سپک تاکرا ایران در مسابقات بازی های آسیایی 2014 کره جنوبی فراهم کنیم.

مهربان تصریح کرد: لیگ پسک تاکرا با نظم و کیفیت بسیار بالایی استان در اصفهان برگزار شده است.خوشبختانه موفق به شاهد مسابقات از نزدیک بودم البته با مسئولان ورزشکاران سپک تاکرا در خصوص محرومیت ها – ضعف ها و مشکلاتی که باآن مواجه هستند صحبت کردیم.

وی ادامه داد: برگزاری مطلوب مسابقات لیگ سپک تاکرا نشان دهنده فعالیت های مستمرو پر تلاش سهراب آزاد در ریاست انجمن سپک تاکرا است. وی با جذب اسپانسرهای قوی زمینه های موفقیت ورزشی و ورزشکاران سپک تاکرا را فراهم کرده است به عنوان دبیر فدراسیون از زحمات بی دریغ آزاد سپاسگزاری می کنیم.

دبیر فدراسیون ادامه داد: علاوه بر سهراب آزاد سایر مسئولان فعال در این رشته فعالیت ها در زحمات فراوانی را متحمل شده اند با مشاهده ورزشکاران جوان و موفق در رشته سپک تاکرا به آینده تیم ملی و حضور پر قدرت درمسابقات مهم جهانی امیدوار شدم.

مهربان افزود: فدراسیون انجمن های ورزشی برای پیشرفت در رشته سپک تاکرا طی نامه ای از "عبدالحمیم بن قادر" ریاست فدراسیون آسیایی سپک تاکرا برای حضور در ایران دعوت به عمل آورده است ازاینرو عبدالحمیم بن قادر بهمن ماه سال جاری به ایران سفر می کند تا علاوه بر آگاهی از رشد رشته سپک تاکرا، دفتر کنفدراسیون غرب آسیارا بصورت رسمی افتتاح کند./آق
برچسب ها: مهربان ، سپک تاکرا ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار