ملی پوش تیم اسکی گفت: بزرگترین آرزویم به دست آوردن سهمیه المپیک است وبرای رسیدن به آن تمام تلاشم را به کار می بندم.

فروغ عباسی ملی پوش تیم اسکی آلپاین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سه سال است که در مسابقات لیگ اسکی شرکت می کنم. دراولین سال حضورم، تنها یک مقام اولی کسب کردم و درسال بعد در بخش های مختلف مقام کسب کردم تادر انتها به رتبه سومی دست پیدا کنم. امسال نیز توانستم به رتبه هایی از اولی گرفته تا سومی و دومی دست پیداکنم.

وی تصریح کرد: دو سال اول حضورم در مسابقات پدرم منزلی را اجاره می کردم تا در این جا با دیگر اسکی بازان تیم تمرین کنم.

عباسی با اشاره به مدالهایش عنوان کرد: پارسال در مسابقات آسیایی 2 طلا و یک نفره کسب کردم و قصددارم تا برای هدف درازمدتم که کسب سهمیه المپیک است تمام تلاش خود را به کار ببندم.

وی ادامه داد: امسال هم مدتی است که در اردو به سر می بریم و از لحاظ بدنسازی نیزآماده شده ایم.

وی ادامه داد: هم چنین دراتریش نیز 11روز در اردو به سر بردیم تا آمادگی خود را بالا ببریم. در محل برگزاری اردو دیگر تیم های دنیا نیز تمرین می کردند و به نوعی همه مشغول فعالیت برای کسب آمادگی هرچه بیشتر بودند.

وی بیان داشت: حتی در 2 هفته تعطیلی اردو نیز من به تنهایی در شیراز تمرین می کردم تا آمادگی بدنی خود را از دست ندهم.

وی تصریح کرد: نهمین دوره مسابقات لیگ اصلاً آن چیزی که فکر می کردم نبود، سطح مسابقات بسیار عوض شده بود و من فکر می کردم به صورت دیگری و حتی با افراد دیگری رقابت کنم که البته این افزایش رقبا نشان داد سطح لیگ امسال پیشرفت چشمگیری داشته است.

**همه از مربی ایتالیایی مان تعریف می کردند

وی در خصوص مربی ایتالیایی جدید تیم بیان کرد: این مربی بزرگ ایتالیایی از طرف فدراسیون جهانی برای هدایت تیم ملی مان به کشور ما آمده است و در خارج از کشور هم که بودیم، از هرکس راجع به وی می پرسیدیم از سطح بالای این مربی می گفتند که امیدواریم بتوانیم از دانش فنی وی نهایت استفاده را ببریم.

**تمام تلاشمان را بر روی افزایش سهمیه می گذاریم

وی در خصوص شرایط کسب سهمیه المپیک بیان داشت: یک سهمیه المپیک داریم و تمام تلاشمان و تمرکزمان را می گذاریم تا بتوانیم در بخش بانوان تعداد سهمیه المپیک را ارتقا ببخشیم.

وی تصریح کرد: بزرگترین آرزوی من نیز کسب سهمیه المپیک است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به غیر از اسکی در رشته ای ورزشی دیگر نظیر دوچرخه کورس کوهستان و سنگنوردی نیز فعالیت دارم که به دلیل اهمیت رقابت های انتخابی المپیک اسکی همه فعالیت های جانبی را کنار گذاشته ام./آق
برچسب ها: فروغ عباسی ، اسکی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار