سرپرست تیم گاز خوزستان گفت: سرمربی پیشین موفق شدند به اهداف باشگاه جامه عمل بپوشاند داوود نژاد به تازگی در کادر فنی قرار گرفته برای قضاوت او به زمان نیاز داریم.

بختیاری‌زاده سرپرست تیم فوتبال گاز خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: حضور قعر جدولی تیم گاز خوزستان به دلیل کم تجربگی بازیکنان و شرایط بد اقتصادی است.

فاکتورهای زیادی دست به دست هم می‌دهند تا یک تیم در لیگ ناموفق باشد اما همیشه نوک پیکان به سمت کادر فنی است. فرهادی در مدت زمان حضورش در تیم نتایج جالبی نداشت و در دوبازی نیز ما شکست سختی داشتیم به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا برای این مربی جایگزین انتخاب شود.

وی افزود: فرصت زیادی به فرهادی دادیم و بازیکنانی را در اختیارش گذاشتیم تا بتواند نتایج مورد نظر را کسب کند اما از عهده این مسئولیت برنیامد یک تغییر در کادر فنی جان تازه‌ای به تیم می‌بخشد. برای قضاوت در مورد عملکرد داوود نژاد به زمان نیاز داریم اما مسئولان امیدوارند که این مربی از عهده این امر برآید.

بختیاری‌زاده خاطر نشان کرد: با نظر داوود نژاد چهار بازیکن به لیست اضافه کرده‌ایم که همه آنها بومی هستند زیرا از عهده تامین مخارج بازیکنان حرفه‌ای و مسئله اسکان و تامین نیازهای افراد غیر بومی بر نمی‌آییم.

وی در پایان گفت: امیدواریم سرمربی جدید تیم تغییری در روند تیم ایجاد کند تا بتوانیم از قعر جدول به رده‌های بالاتر بیایم و با حضور مداوم در لیگ برتر تجربه به دست آوریم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار