نظاميان صهيونيست دو فلسطيني را در حمله به جنين زخمي کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع آگاه فلسطینی اعلام کردند دست کم دو فلسطینی پنجشنبه به دست نظامیان صهیونیست که برای بازداشت یک مظنون در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری رود اردن آمده بودند ، زخمی شدند.

منابع امنیتی فلسطینی اعلام کردند در عملیات نیروهای ویژه اسرائیلی برای بازداشت امجد عغباریه در منطقه صنعتی جنین ، درگیری هایی به وقوع پیوست که در طول آن سگ نیروهای پلیس اسرائیل یک زن فلسطینی را گاز گرفت و یک جوان نیز به ضرب گلوله از ناحیه پا زخمی شد.

سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی تایید کرد : نظامیانی که برای بازداشت یک فلسطینی مظنون به فعالیت های تروریستی آمده بودند با ضربات سنگ مورد حمله صدها فلسطینی قرار گرفتند.
 
وی همچنین گفت نظامیان اسرائیلی از تجهیزات ضد شورش استفاده کردند اما کسی را بازداشت نکردند.

دهها فلسطینی سه شنبه در یکی از روستاهای شمال کرانه باختری رود اردن در درگیری با نظامیان اسرائیلی که لباس عربی به تن کرده بودند زخمی شده بودند. این نظامیان اسرائیلی یکی از فعالان محلی جهاد اسلامی فلسطین را بازداشت کردند.

سخنگوی ارتش اسرائیل پنجشنبه اعلام کرد علاوه بر این ، حدود بیست شهرک نشین اسرائیلی چهارشنبه شب به فلسطینیان در روستای جالود حمله کردند.

این سخنگو افزود این گروه از شهرک نشینیان به دو دستگاه خودرو آسیب وارد کردند و به سوی ساختمان ها سنگ پرتاب کردند . آنان به زور وارد یک منزل شدند و در آنجا یک فلسطینی را کتک زدند که این فلسطینی به یکی از بیمارستان های منطقه منتقل شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار