طبق اطلاع ما کمیته انضباطی راگبی رأی تیم خراسان را در خصوص رفتارهای غیر ورزشی مسئولان و بازیکنان این تیم در دیدار رده بندی مسابقات لیگ برتر مقابل تیم خوزستان را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیم خراسان در دیدار رده بندی اعمال ناشایستی و غیر اخلاقی انجام و در نظم مسابقات خلل ایجاد کرد خراسانی ها از نحوه و عملکرد داور رضایت کامل نداشتند از اینرو مراتب اعتراض خود را با رفتارهای غیر اخلاقی نشان دادند از اینرو آقابیک رئیس انجمن خراسان برخورد جدی با خاطیان شده است.

شایان ذکر است، کمتیه انضباطی با حضور نماینده وزارت ورزش و حراست فدراسیون انجمن های ورزشی برگزار شده است و طبق اطلاعات موثق خبرنگار باشگاه خبرنگاران رأی تیم خراسان اعلام شده است البته مسئولان راگبی از بیان قطعی رأی تیم خراسان در این شرایط امتناع و زمان اعلام آن را به هفته آتی موکول کرده اند.

گزارش حاکی است، طبق بررسی های صورت گرفته از سوی خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به احتمال فراوان تیم خراسان علاوه بر پرداخت جریمه نقدی محکوم به محرومیت 2 ساله از حضور در رقابت های لیگ برتر خواهد بود و با توجه به اصرار آقا بیک مبنی بر اینکه اخلاق در انجمن راگبی هدف اول است بنابراین باید منتظر برخورد جدی کمیته انضباطی با تیم خراسان بود.

گزارش از آزاده آبنيکي
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار