دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز ايران با اقتدار نیروهای مسلح در بحث پدافند هوایی، نیروهای‌ زميني و دريايي از جايگاه ویژه‌ای برخوردار است و کوچک‌ترین حرکت متجاوزین را در کمترین فرصت پاسخ خواهیم داد.

محمد حسن آصفری نماینده اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به تهران گفت:اگر رژيم صهيونيستي ادعا مي‌کند گنبد اهنين دارد،ايران گنبد اهنين را به آنها نشان ميدهد.
 
وی افزود: تکليف پرواز هرگونه پرنده کشورهای متجاوز به سمت ایران را در نقطه صفر مرزی روشن می‌کنیم و قبل از این که به اولین شهرهای مرزی ایران برسند سرنوشتشان مشخص است،نیازی به این نیست که بخواهند در تهران تکلیفشان مشخص شود.

آصفری تصریح کرد: ما امروز با اقتدار نیروهای مسلحمان چه در بحث پدافند هوایی و چه در بحث نیروهای مسلح از جايگاه ویژه‌ای برخوردار هستیم و مطمئنا کوچکترین حرکت متجاوزین را در کمترین فرصت پاسخ خواهیم داد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: مطمئنا اگر چنین اتفاقی بیافتد اقدام متقابل به مثل ما انکار ناشدنی است و باید به این مسئله توجه داشت که شاید شروع این تجاوز به دست غرب یا رژیم صهیونیستی باشد اما مطمئنا پایانش در دست آن‌ها نیست.

انتهاي پيام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار